  • 31. Data: 2010-10-08 16:43:19
    Temat: Re: Dopalacze ...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4caef96d$1@news.home.net.pl...

    > No popatrz. Jakby co akt oskarżenia na pamiątkę zachowałem.
    > Może miała PMS? ;->

    Wiesz, to jest kwestia uznania przez prokuratora. A co sąd ostatecznie
    postanowił?

    > Mógł. Podobnie jak ktoś może użyć butaprenu jako środka odurzającego.
    > Notabene (p)osły właśnie przyklepały.

    Ale przepis zabrania posiadanie bez pozwolenia.

  • 32. Data: 2010-10-08 17:21:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Odmówi wszczęcia dochodzenia wobec znikomej szkodliwości społęcznej
    > czynu i tyle. Nawet uzasadnienia takie postanowienie nie wymaga i
    > zawiadamiajacemu nie przysługuje zażalenie. Szkoda drzew w lesie.

    A jeśli dzień wcześniej w mediach opisany zostanie przypadek dziecka,
    które nawąchało się kleju i doznało ciężkiej i trwałej szkody?

  • 33. Data: 2010-10-08 18:21:11
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    pmlb napisal:
    > Ale co maja kajdany do srodkow odurzajacych?
    > Czyzby to byla pierwsza potrzeba zycia kupic jakis proch po ktorym ma sie
    > zwidy?
    > Gdzie my zyjemy?! Kwik i przerazenie bo nie bedzie mozna kleju wachac...

    Hm, młody chyba jesteś, jeżeli nie pamiętasz metod prowokacji.
    Obejrzyj kilka filmów amerykańskich i dokształć się.
    Wystarczy podrzucona nieoznakowana tubka z klejem
    nitrocelulozowym i jesteś ugotowany na potrzeby ustawy.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 34. Data: 2010-10-08 18:54:50
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 8 Paź, 07:14, MarekKasia <k...@g...com> wrote:

    > Nikt nikomu nie narzuca, możesz pisać jak chcesz, ale się nie dziw,
    > jak ludzie będą na Ciebie patrzeć jakbyś się w błocie taplała. O tyle
    > dla Ciebie lepiej, jak bez cyconosza.

    To cos jest tak glupie ze nawet nie zdaje sobie sprawy z faktu ze
    zapis zalezy najczesciej od wymowy. Porozmawiajcie ze starszymi ludźmi
    np o różnicy między H i CH.

  • 35. Data: 2010-10-08 19:03:37
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 7 Oct 2010 22:14:50 -0700 (PDT), MarekKasia napisał(a):

    > Nikt nikomu nie narzuca, możesz pisać jak chcesz, ale się nie dziw,
    > jak ludzie będą na Ciebie patrzeć jakbyś się w błocie taplała. O tyle
    > dla Ciebie lepiej, jak bez cyconosza.

    PIC OR DIDNT HAPEN!

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 36. Data: 2010-10-08 19:10:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:i8njuk$9ll$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > A jeśli dzień wcześniej w mediach opisany zostanie przypadek dziecka,
    > które nawąchało się kleju i doznało ciężkiej i trwałej szkody?

    To zawsze bedzie wątpliwość, czy to była taki sam klej. :-)

  • 37. Data: 2010-10-08 19:17:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > To zawsze bedzie wątpliwość, czy to była taki sam klej. :-)

    Rozumiem, że przewidujesz jak będzie wyglądała praktyka?
    Czyli pogrążanie się państwa w bezprawiu.

  • 38. Data: 2010-10-08 19:40:16
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Tu nie chodzi o klej, tylko o ograniczanie wolności osobistej.
    > Co więcej - obecnie dozwolone jest spożywanie alkoholu i palenie
    > tytoniu,
    > które to środku też sobie możesz zaliczyć do odurzających - pytanie
    > dlaczego?
    >
    > Rozejrzyj się i zobacz, że wokół nas rośnie państwo totalitarne. Po
    > wprowadzeniu nowego prawa hipotetycznie, jak się np. nie spodobasz
    > wysoko
    > postawionej personie i będziesz sprzedawać np. butapren, to Cię
    > zamkną w
    > świetle prawa. Kuszące?

    A jak nie będzie na ciebie zlecenia to możesz spokojnie prowadzić
    hurtownię takiego kleju bo to, jak napisał Robert, znikoma
    szkodliwość.

  • 39. Data: 2010-10-08 19:42:04
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał

    > Ale o co biega?
    > Czyzby w Polsce 90% obywateli nie koglo zyc bez srodkow
    > odurzajacych?

    Nigdy nie będę czegoś takiego zażywał, ale to nie powód by mi taką
    możliwość odbierać.

  • 40. Data: 2010-10-08 20:08:35
    Od: Kozdra <j...@g...pl>

    Stokrotka wrote:
    > Podobno bardzo mocna herbata ma takie działanie.

    A stszegulnie zielona

    > Już mam wykupywać jaknżaruwki i termometry rtęciowe?

    Ja padlem pokusie bycia zielonym i zakupywalem cudowna nowosc, zarowki
    LED. Wedle opakowania daja tyle swiatla co zwykla zarowa.
    Moze i umfa-umfa :-) daja tylko nie mnie. Calkowite, absolutne g-wno.
    Nie nadaja sie do niczego.
    Odzalowalem i zaraz na drugi dzien zasililem nimi miejskie wysypisko
    smieci.
    Jarzeniowki (ktorych nie znosze) w porownaniu z LED to jak by sloneczko
    zaswiecilo.Kolor swiatla jaki te LEDy daja jakis taki nieprzyjemny ze
    czujesz sie jak w trupiarni.
    Chyba kupie ze 200 moze nawet 500 normalnych zarowek zeby i wnukom
    wystarczylo :-).