  • 21. Data: 2010-10-08 11:36:55
    Temat: Re: Dopalacze ...
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "mi" <m...@o...pl> wrote in message
    news:i8mu8g$g4t$1@news.onet.pl...

    > Ależ oczywiście, że w kajdanach da się żyć. Tylko niektórzy ich z zasady
    > nie lubią. Zaczyna się od naiwnych szczytnych idei a kończy zwykłą nagonką
    > na kułaków.

    Ale co maja kajdany do srodkow odurzajacych?
    Czyzby to byla pierwsza potrzeba zycia kupic jakis proch po ktorym ma sie
    zwidy?
    Gdzie my zyjemy?! Kwik i przerazenie bo nie bedzie mozna kleju wachac...

  • 22. Data: 2010-10-08 11:51:29
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 08.10.2010 13:36, pmlb wrote:
    > Ale co maja kajdany do srodkow odurzajacych?
    > Czyzby to byla pierwsza potrzeba zycia kupic jakis proch po ktorym ma
    > sie zwidy?

    Jeśli nie widzisz analogii to wybacz, ale nie mam teraz czasu wykładać
    tego na grupie po raz 2964-y.

    > Gdzie my zyjemy?! Kwik i przerazenie bo nie bedzie mozna kleju wachac...

    Jeśli widzisz tylko czubek własnego nosa (lub bardziej poetycko: góry
    lodowej) to nic nie poradzę.

    Prohibicja jeszcze nigdy nikomu się nie udała. Temat jest populistyczny,
    pożyteczni idioci go kolejny raz łykają, czarny rynek dostarczy środków
    zabronionych po wielokrotnie wyższych cenach, narkomania nie zniknie,
    wzrosną koszty kontroli tych środków, problem imho się pogłębi. Tylko
    czarny rynek zyska.

    mi

  • 23. Data: 2010-10-08 11:58:14
    Od: PaPi <...@...3>

    > Co w takim razie z rozpuszczalnikami lakierniczymi?
    > ... kurcze, nie wiem czy robić zapasy NITRO czy
    > nie ma potrzeby...

    Jak zwykle pisowski bezmozg Tomus...

    Dokladnie przepis brzmi tak :

    "inspektorzy sanitarni w przypadku uzasadnionego podejrzenia, że
    produkt, np. dopalacz, stwarza zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, będą
    mogli wstrzymywać obrót, a nawet zamykać obiekty, w których jest on
    wytwarzany lub sprzedawany, o ile ten produkt nie jest objęty innymi
    regulacjami prawnymi i normami użytkowania."
    http://www.tvn24.pl/0,1676939,0,1,sejm-zakazal-dopal
    aczy,wiadomosc.html

    Nitro JEST objete innymi regulacjami prawnymi oraz normami uzytkowania.
    Koniec.

  • 24. Data: 2010-10-08 12:50:39
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 08.10.2010 13:58, PaPi wrote:
> [...]
    > wytwarzany lub sprzedawany, o ile ten produkt nie jest objęty innymi
    > regulacjami prawnymi i normami użytkowania."

    "będą mogli" czyli wybiórczość stosowania przepisu w pełnej krasie. II
    PRL jak się patrzy.

    mi

  • 25. Data: 2010-10-08 13:16:55
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 8 Oct 2010 12:36:55 +0100, pmlb napisał(a):

> [...]
    > zwidy?
    > Gdzie my zyjemy?! Kwik i przerazenie bo nie bedzie mozna kleju wachac...

    Tu nie chodzi o klej, tylko o ograniczanie wolności osobistej.
    Co więcej - obecnie dozwolone jest spożywanie alkoholu i palenie tytoniu,
    które to środku też sobie możesz zaliczyć do odurzających - pytanie
    dlaczego?

    Rozejrzyj się i zobacz, że wokół nas rośnie państwo totalitarne. Po
    wprowadzeniu nowego prawa hipotetycznie, jak się np. nie spodobasz wysoko
    postawionej personie i będziesz sprzedawać np. butapren, to Cię zamkną w
    świetle prawa. Kuszące?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 26. Data: 2010-10-08 13:38:54
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > postawionej personie i będziesz sprzedawać np. butapren, to Cię zamkną w

    Większym problemem jest, że już dzisiaj zamknęli Ci sklep. To już mogą być
    podstawy twego bytowania. Jakbym się cofnął do komuny.

  • 27. Data: 2010-10-08 14:08:21
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > wytwarzany lub sprzedawany, o ile ten produkt nie jest objęty innymi
    > regulacjami prawnymi i normami użytkowania."

    niech skontrolują wszystkie samoloty odrzutowe i rakiety - bo tam są
    dopalacze ;)

  • 28. Data: 2010-10-08 14:43:31
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-07 23:36, Tomy M. pisze:
    > <<
    > Rządowy projekt wprowadza przepisy, które zakazują wytwarzania i
    > wprowadzania do obrotu na terenie Polski jakichkolwiek substancji
    > (niezależnie od ich stanu fizycznego i źródła pochodzenia, w tym roślin,
    > grzybów oraz ich części) lub produktów, które mogą być używane jak
    > środki odurzające lub substancje psychotropowe. >>
    (...)

    Najpierw przeczytaj całość. Chodzi o środki "...których wytwarzanie i
    wprowadzanie do obrotu nie jest regulowane na podstawie przepisów
    odrębnych..."

    Heh, 'prawnicy'...
    pwz

  • 29. Data: 2010-10-08 15:38:08
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Kapsel" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > postawionej personie i będziesz sprzedawać np. butapren, to Cię zamkną w

    Rozumiem, ze odurzeni klejem glosowali regoralnie na Po i PiS, mam nadzieje,
    ze teraz ja wytrzezwieja i zwidy sie rozejda to wreszcie przestana glosowac
    na Donalda i Kaczora...
    W zasadzie to by sie zgadzalo, najwyzsza wladza w Poanstwie pochodzenia
    disneyjland:) Kaczor i Donald:)))
    Oby po wytrzezwieniu z oparow klju butapren wreszcie ludzie zobaczyli co
    narobili.

  • 30. Data: 2010-10-08 15:58:37
    Od: "PapoSmurf" <b...@i...pl>

    Órzytkownik "Andrzej Lawa" napisał:

    > Dlatego z góry apeluję: jeśli to wejdzie w takiej postaci - DONOSIĆ,
    > DONOSIĆ I DONOSIĆ ;->
    > Zablokujemy prokuratury wnioskami!

    pierwszy donos na rudego, bo palił trafkę!:O)