  • 11. Data: 2010-10-08 06:19:46
    Temat: Re: Dopalacze ...
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 07.10.2010 23:45, mi wrote:

    > Jak to co? Kolejne martwe prawo stosowane wybiórczo od wielkiego dzwonu
    > gdy ktoś na kogoś będzie zbierał haki. Sowiecka kultura prawna.

    Stosowane wybiorczo, wprowadzone wyborczo...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 12. Data: 2010-10-08 07:26:59
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał

    > Jak to co? Kolejne martwe prawo stosowane wybiórczo od wielkiego
    > dzwonu gdy ktoś na kogoś będzie zbierał haki. Sowiecka kultura
    > prawna.

    Nie ma tak łatwo. Jeśli obywatel złoży doniesienie na sklep z farbami
    czy czymś innym podpadającym pod tę definicję to prokurator będzie
    musiał działać zgodnie z literą prawa a nie intencją polityków.

  • 13. Data: 2010-10-08 08:17:20
    Temat: Re: [OT] Re: Dopalacze ...
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10/08/2010 02:02 AM), s...@a...pl wrote:

    > Tylko nie siadaj toważyszu dzisiejszej nocy za kułkiem. Z tyloma
    > promilami jest to bardzo niebespieczne. Grozi wypatkiem!

    Najgorsze że my tu sobie śmichem żartem - a taka Stokrotka czy inny
    Papa Smurf (czy to nie jedna i ta sama osoba?) pewnie myśli że poważnie
    ich propozycja reformy ma szeroki oddźwięk w narodzie.

    p. m.

  • 14. Data: 2010-10-08 09:00:27
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    pmlb napisal:
    > Czyzby w Polsce 90% obywateli nie koglo zyc bez srodkow odurzajacych?

    Sądząc ze spożycia alkoholu i tytoniu - nie może.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 15. Data: 2010-10-08 09:07:22
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Tomy M." <t...@a...com> wrote in message
    > <<
    > Rządowy projekt wprowadza przepisy, które zakazują wytwarzania i
    > wprowadzania do obrotu na terenie Polski jakichkolwiek substancji
    > (niezależnie od ich stanu fizycznego i źródła pochodzenia, w tym roślin,
    > grzybów oraz ich części) lub produktów, które mogą być używane jak środki
    > odurzające lub substancje psychotropowe. >>
    >
    > Co w takim razie z rozpuszczalnikami lakierniczymi?
    > ... kurcze, nie wiem czy robić zapasy NITRO czy
    > nie ma potrzeby...

    Ale o co biega?
    Czyzby w Polsce 90% obywateli nie koglo zyc bez srodkow odurzajacych?
    <oze latwiej wyjsc na uloice i wygonic Kaczora i Donalda do disnejlandu:)))
    I skonczyc ta zbrodnicza i zlodziejska bande zwana PO PiS?
    Byc moze wowczas srodki odurzajace nie beda potrzebne!

  • 16. Data: 2010-10-08 10:17:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:i8mh48$c6q$1@news.onet.pl...
> [...]
    > czymś innym podpadającym pod tę definicję to prokurator będzie musiał
    > działać zgodnie z literą prawa a nie intencją polityków.

    Odmówi wszczęcia dochodzenia wobec znikomej szkodliwości społęcznej czynu i
    tyle. Nawet uzasadnienia takie postanowienie nie wymaga i zawiadamiajacemu
    nie przysługuje zażalenie. Szkoda drzew w lesie.

  • 17. Data: 2010-10-08 10:36:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2010 12:17, Robert Tomasik pisze:

    > Odmówi wszczęcia dochodzenia wobec znikomej szkodliwości społęcznej
    > czynu i tyle. Nawet uzasadnienia takie postanowienie nie wymaga i
    > zawiadamiajacemu nie przysługuje zażalenie. Szkoda drzew w lesie.

    1). Prokurator może sam z siebie ocenić szkodliwość społeczną? Bez
    możliwości odwołania?

    2). Jaka wg. Ciebie jest społeczna szkodliwość znalezienia jednego
    naboju do KBKSu i zaniesienia go na komisariat z pewnym opóźnieniem? W
    moim przypadku prokurator wysłała do sądu oskarżenie.

    3). Hipotetycznie: Ktoś miał "po przodkach" jakąś pamiątkową, ale w
    pełni funkcjonalną pepeszę z wiaderkiem amunicji. Dla ustalenia uwagi:
    zamknięta w skrzyni gdzieś na strychu, nie wyjmowana, nie używana, po
    prostu sobie tam leżąca i generalnie nikomu postronnemu nieznana. Jaka
    jest w Twojej ocenie szkodliwość społeczna takiej pepeszy i jakie w
    praktyce byłby konsekwencje, jakby została przypadkiem znaleziona przy
    przeszukaniu w ramach jakiejś akcji czy niezwiązanego z pepeszą donosu, hmm?

  • 18. Data: 2010-10-08 10:44:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4caef41a$1@news.home.net.pl...

    > 1). Prokurator może sam z siebie ocenić szkodliwość społeczną? Bez
    > możliwości odwołania?

    Tak

    > 2). Jaka wg. Ciebie jest społeczna szkodliwość znalezienia jednego
    > naboju do KBKSu i zaniesienia go na komisariat z pewnym opóźnieniem? W
    > moim przypadku prokurator wysłała do sądu oskarżenie.

    Żadna. U nas robi sie z tego odmowy wszczęcia. Ostatnio mieliśmy nabój TT i
    drugi przypadek 5 naboi kbks. Obydwa zakończone odmową wszczęcia.

> [...]
    > praktyce byłby konsekwencje, jakby została przypadkiem znaleziona przy
    > przeszukaniu w ramach jakiejś akcji czy niezwiązanego z pepeszą donosu,

    Ale mógł jej użyć. Tu już bym się prędzej skłąniał ku ściganiu, choć moim
    zdaniem to kwestia chorych przepisów dotyczących pozwoleń.

  • 19. Data: 2010-10-08 10:58:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2010 12:44, Robert Tomasik pisze:

    > Tak

    Dziwne.

    > Żadna. U nas robi sie z tego odmowy wszczęcia. Ostatnio mieliśmy nabój
    > TT i drugi przypadek 5 naboi kbks. Obydwa zakończone odmową wszczęcia.

    No popatrz. Jakby co akt oskarżenia na pamiątkę zachowałem.

    Może miała PMS? ;->

    > Ale mógł jej użyć. Tu już bym się prędzej skłąniał ku ściganiu, choć
    > moim zdaniem to kwestia chorych przepisów dotyczących pozwoleń.

    Mógł. Podobnie jak ktoś może użyć butaprenu jako środka odurzającego.
    Notabene (p)osły właśnie przyklepały.

  • 20. Data: 2010-10-08 11:11:12
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 08.10.2010 11:07, pmlb wrote:
> [...]
    > I skonczyc ta zbrodnicza i zlodziejska bande zwana PO PiS?
    > Byc moze wowczas srodki odurzajace nie beda potrzebne!

    Ależ oczywiście, że w kajdanach da się żyć. Tylko niektórzy ich z zasady
    nie lubią. Zaczyna się od naiwnych szczytnych idei a kończy zwykłą
    nagonką na kułaków.

    mi