  • 81. Data: 2010-10-05 13:51:52
    Temat: Re: Dopalacze
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:p...@r...org...

    > Nie pisz tak, bo zaraz sadowników przyjdzie wam sądzić, a drzewa pod
    > topór dziadowski pójdą.

    no wiesz, podobno z korzenia wisni mozna zrobic ludowy postinor, nie wiem
    czy skuteczny, ale tak slyszalem ;)

  • 82. Data: 2010-10-05 15:55:16
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 05.10.2010 08:36, cyklista wrote:

    > Budżet nie traci bo wzrośnie sprzedaż legalnych używek objętych akcyzą,
    > więc powinien racze zyskać.

    Chyba budzet holenderski.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 83. Data: 2010-10-05 15:57:36
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 05.10.2010 14:53, Olgierd wrote:

    > Nie pisz tak, bo zaraz sadowników przyjdzie wam sądzić, a drzewa pod
    > topór dziadowski pójdą.

    I koniecznie natychmiastowy zakaz wstepu do lasow!

    Przeciez tam rosna rozmaite ziola i ciekawe odmiany grzybow.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 84. Data: 2010-10-05 21:12:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.10.2010 08:31, Olgierd pisze:

    > Mówimy jednak o legalnych środkach odurzających. Uprawa maku jest w
    > Polsce zabroniona -- kompotu zatem nie ma z czego zrobić (no chyba że się
    > okaże, że można z rzepy, z buraków albo z kartofli).

    Przy czym w razie donosu musisz udowadniać, że nie jesteś wielbłądem -
    masz hektar łąki, gdzieś kępa maków się wysieje i wyrok praktycznie
    gwarantowany (chyba że wysieją się mutanty bezopiatowe).

  • 85. Data: 2010-10-05 21:14:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.10.2010 09:33, Łukasz Jamroz pisze:

    > Myslisz ze nasze zenujace panstwo wypowiedzialoby wojne mafii? Za
    > Ziobry to jeszcze bylbym sklonny w to uwierzyc. Bardziej sklaniam sie
    > ku teorii ze mafii za bardzo obroty spadly. Przy takim stosunku podaży

    To może też. Ale główna przyczyna jest inna. Idą wybory. COŚ trzeba
    zrobić, żeby frajerów zachęcić.

  • 86. Data: 2010-10-05 21:16:56
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 04 Oct 2010 20:52:50 +0200, Robert Jaroszuk napisał(a):

    > Za to spadną wydatki z tytułu leczenia dzieciarni, która ćpała te
    > artykuły kolekcjonerskie.

    Jakiego leczenia???

    --
    Premier Donald tusk ostrzega Polaków
    http://www.youtube.com/watch?v=JrnhFZilEeg

  • 87. Data: 2010-10-05 21:27:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.10.2010 12:34, cyklista pisze:

    [ciach]

    > Skoro nie widzisz różnicy między sprzedażą kleju do klejenia a "okazu
    > kolekcjonerskiego"

    > po którym wpadniesz w euforie jak tylko go kupisz,

    Ty chyba musiałeś się butaprenu nawąchać, skoro taki odjazd masz.

    Ale nie martw się - towarzysz pierwszy sekretarz i tej pladze łeb ukręci.

    > przymrużenie oka itd.., skoro nie widzisz różnicy miezy legalną
    > sprzedażą legalnego towaru a omijaniem prawa w celu sprzedaży towaru
    > nielegalnego to nie ma sensu z tobą dalej dyskutować.

    Jakie omijanie prawa? Towar jest legalny, kłamco.

    Omijanie prawa to robi pan Tusk i jego kumple (Platformers - komuchy w
    przebraniu: toż to wracają stare, dobre, powielaczowe ukazy i dajcie mi
    człowieka, a paragraf zawsze się znajdzie"). Pisuary się późno
    zorientowały i dopiero się przyłączają do tej kongi przedwyborczej.

    > To już wyjaśniłem powyżej, weź też pod uwagę że wiele chemikaliów można
    > kupić tylko po spisaniu danych z dowodu osobistego i są one ściśle
    > kontrolowane.

    Dziwne, nikt mnie nie spisywał jak kupowałem butapren, lakier
    poliuretanowy czy klej nitrocelulozowy.

    > Co innego sprzedaż nawet takiego dopalacza pod kontrolą i
    > osobie pełnoletniej a co innego małolatom.

    Patrz wyżej.

    > To się okaże w sądzie.

    Okaże. I zapłacą podatnicy, a nie pan Donald "Kupię Każdą Ilość Głosów"
    Tusk.

    Politycy są mistrzami w kupowaniu głosów za nasze pieniądze.

    Jakby byli tak samo dobrzy w rządzeniu państwem, to już dawno bylibyśmy
    międzyplanetarnym imperium ;-/

  • 88. Data: 2010-10-05 22:42:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 Oct 2010 08:59:44 +0200, GB napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Abstrahując od słuszności czy też nie, ale na jakiej podstawie zamyka
    > się sklepy?

    Na podstawie zmniejszonych przez ich działalność zysków mafii.
    Co, nie wystarczy?

  • 89. Data: 2010-10-05 22:44:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 4 Oct 2010 21:07:15 +0200, januszek napisał(a):

    > Robert Jaroszuk napisa?(a):

    > Przerzuca sie na tani alkohol

    Po co? - kupią u kogo innego, pod szkołą lub w szkole, bliżej, więcej i
    łatwiej.

    > i wszystko bedzie jak bylo.

    A to - tak.

  • 90. Data: 2010-10-05 22:45:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 Oct 2010 21:36:17 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A jakby to wszystko otwarcie i bez komplikacji zalegalizować, tylko np.
    > dołożyć badania medyczne i opodatkować akcyzą i np. ograniczyć
    > ubezpieczenia...

    Dokładnie. Ale coś takiego to tylko w Królu Maciusiu Pierwszym. U nas
    rządem rządzi mafia.