  • 21. Data: 2010-10-04 11:04:55
    Temat: Re: Dopalacze
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:i8c51f$at5$...@n...onet.pl...

    > I politycy, którzy przed większością idiotów mogą pokazywać jak to z nim
    > "walczą".

    przeciez wybory sie zblizaja i cala ta histeria w mediach robiona jest na
    zamowienie

  • 22. Data: 2010-10-04 11:06:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-04 13:04, szerszen pisze:

    > wiadomości grup dyskusyjnych:i8c51f$at5$...@n...onet.pl...

    > przeciez wybory sie zblizaja i cala ta histeria w mediach robiona jest
    > na zamowienie

    Krzyż się skończył, to czymś innym trzeba przykryć problemy typu dług
    publiczny.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2010-10-04 11:11:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-10-04 10:20, Maddy pisze:
    > Czyli chleb i woda to suplementy diety. A możesz mi wyjaśnić, co zastępują?

    A muszą zastępować?

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2576614/suplement

    suplement
    1. <<tom zawierający uzupełnienie dzieła>>
    2. daw. <<dodatek, uzupełnienie>>

    Więc suplement diety to DODATEK, UZUPEŁNIENIE diety. Oczywiście
    dyskusyjne jest jaką kto ma dietę i jakie elementy stanowią jej
    podstawowe składniki a jakie są dodatkami.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2010-10-04 11:15:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:i8ccfc$272$...@n...onet.pl...

    > Krzyż się skończył, to czymś innym trzeba przykryć problemy typu dług
    > publiczny.

    oraz odrocic uwage od podwyzki np. vatu, czy braku jakichkolwiek reform

  • 25. Data: 2010-10-04 11:32:29
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2010-10-04 10:53, komar pisze:

    > jest popyt to i podaż się znalazła. widać ludzie wolą się naćpać
    > "legalnie" niż wspierać nielegalny narkobiznes. najwidoczniej to jest
    > komuś nie na rękę.

    To jest ciekawostka. Ciekawe co różnego rodzaju mafie na to, że ktoś im
    mocno podkrada klientów.

    GB

  • 26. Data: 2010-10-04 12:09:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2010 14:32, Johnson pisze:

    > Plus zapewne płacenie odszkodowań przez SP.

    Dodatkowa sprawa: jeśli im się jednak uda pozamykać (sądy - wiadomo
    jakie są, więc wyrok zgodny z prawem nie jest przesądzony) to spadną
    dochody budżetu z tytułu podatków.

    Mendy cholerne kolejny temat zastępczy wymyślają. Już chciałem się
    ucieszyć, że przynajmniej wojny nie zorganizowali dla odwrócenia
    uwagi... ale przecież już dawno trwa.

  • 27. Data: 2010-10-04 12:32:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    cyklista pisze:

    > Na podstawie decyzji urzędnika (Sanepid), teraz rozpocznie się walka na
    > prawników i sądy.

    Plus zapewne płacenie odszkodowań przez SP.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 28. Data: 2010-10-04 13:16:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Dodatkowa sprawa: jeśli im się jednak uda pozamykać (sądy - wiadomo
    > jakie są, więc wyrok zgodny z prawem nie jest przesądzony)

    Ja tam wierzę w sądy :)

    > to spadną dochody budżetu z tytułu podatków.

    Budżet "traci", podatnicy zyskują :)
    Tak czy inaczej młodzież gdzieś kasę przepuści.

    > Mendy cholerne kolejny temat zastępczy wymyślają.

    Niestety działa. Zajmują się bzdetami a wystarczy popatrzeć na sondaże.
    Nie wiem gdzie ludzie mają rozum.

  • 29. Data: 2010-10-04 13:17:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-04 15:16, Johnson pisze:

    > Niestety działa. Zajmują się bzdetami a wystarczy popatrzeć na sondaże.
    > Nie wiem gdzie ludzie mają rozum.

    Skąd przypuszczenie, że go mają?

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2010-10-04 13:19:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Skąd przypuszczenie, że go mają?

    To proste.
    stąd że ja mam, a jestem "ludziem" ;)

    No dobra, ale pozostaje w optymistycznym przekonaniu że mam. Ale co
    najmniej złudzenia na pewno mam :)