  • 1. Data: 2004-01-21 12:09:32
    Temat: Doniesienie do prokuratury od nieletniego
    Od: "marcus075" <z...@k...jc.cy>

    Witam!
    Zacznę może tak... pani profesor medycyny X [nazwijmy ją] prowadzi prywatny
    gabinet. I jednocześnie pracuje w Klinice Rehabilitacji. Ta Klinika
    organizuje 'turnusy rehabilitacyjne'. Z własnego doświadczenia wiem, że
    udając się prywanie do pani X i płacąc jej 100zł za wizytę można taki
    'przydział' na taki turnus dostać wcześniej [nie byłem u pani X u Klinice,
    byłem prywatnie]. Czy to jest łatpówka? Jak traktowane jest doniesienie do
    prokuratury, że X wzięła łapówkę od moich rodziców? Starsi mogą iść
    siedzieć? Nie traktuje tego jako żart i odpowiedzcie po 'naszemu' a nie po
    'prawniczemu':).

    --
    marcus075
    GG: 3585538

  • 2. Data: 2004-01-21 12:11:58
    Temat: Re: Doniesienie do prokuratury od nieletniego
    Od: "Tomasz Jankowski" <t...@1...pl>

    Obecnie jeżeli jedna ze stron procederu łapówkarskiego zgłosi fakt łapówki,
    nie bedzie teoretycznie ciagnieta do odpowiedzialnosci.

  • 3. Data: 2004-01-21 12:15:35
    Od: "marcus075" <z...@k...jc.cy>

    Na obywatelu "Tomasz Jankowski" <t...@1...pl> oskarżonym w sprawie
    news:bulq83$n5t$1@news.polbox.pl MO wymusiło następujące zeznania...
    > Obecnie jeżeli jedna ze stron procederu łapówkarskiego zgłosi fakt
    > łapówki, nie bedzie teoretycznie ciagnieta do odpowiedzialnosci.

    tak, ale czy jak doniesienie złożę ja [jestem niepełnoletni, pod opieką
    rodziców, mam prawie 16 lat] to czy moi rodzice mogę być ciągani po sądach?

    --
    marcus075
    GG: 3585538

  • 4. Data: 2004-01-21 22:33:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marcus075" <z...@k...jc.cy> napisał w wiadomości

    Proceder dość częsty, niestety w praktyce bardzo ciężki do udowodnienia.
    Wszyscy dobrze wiedzą o co chodzi, ale spróbuj dowieść przed sądem, że
    dostałeś skierowanie tylko dzięki tym 100 zł, i że gdybyś nie zapłacił, to
    byś nie pojechał.

  • 5. Data: 2004-01-22 15:07:48
    Od: "marcus075" <z...@k...jc.cy>

    Na obywatelu "Robert Tomasik" <r...@g...pl> oskarżonym w
    sprawie news:bun1ve$ikc$7@news.onet.pl MO wymusiło następujące zeznania...
> [...]
    > Wszyscy dobrze wiedzą o co chodzi, ale spróbuj dowieść przed sądem, że
    > dostałeś skierowanie tylko dzięki tym 100 zł, i że gdybyś nie zapłacił, to

    no tak... w zasadzie to ni jak niemogę tego dowieść... chociaż może biorąc
    pod uwagę, że się tam czeka do pani X na wizytę 9-12 miechów a dostać się na
    turnus to jest szczyt szczęścia...? nie wiem:/

    --
    marcus075
    GG:3585538

  • 6. Data: 2004-01-22 18:50:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    się na
    > turnus to jest szczyt szczęścia...? nie wiem:/

    Ale to wszystko poszlaki, a nie dowody.

  • 7. Data: 2004-01-22 21:26:24
    Od: "marcus075" <z...@k...jc.cy>

    Na obywatelu "Robert Tomasik" <r...@g...pl> oskarżonym w
    sprawie news:buperr$4so$15@news.onet.pl MO wymusiło następujące zeznania...
    > Użytkownik "marcus075" <z...@k...jc.cy> napisał w wiadomości

    > biorąc
    > się na
    >
    > Ale to wszystko poszlaki, a nie dowody.

    no właśnie... czyli co: iść do szpitala, a jej i jej szpitalowi nic nie
    robić, tak?;)
    --
    marcus075
    GG:3585538

  • 8. Data: 2004-01-23 22:53:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > no właśnie... czyli co: iść do szpitala, a jej i jej szpitalowi nic nie
    > robić, tak?;)

    Wiesz, ja jedynie przedstawiam sprawę tak, jak ona wygląda z mojego punktu
    widzenia. Po prostu, jeśli czegoś nie można udowodnić, to po co próbować.
    Po kiego licha komuś wojna, której na pewno nie wygra. Może jakąś bitwę
    się uda, ale wojny raczej nie.