  • 11. Data: 2010-01-14 23:29:17
    Temat: Re: Domeny.pl - prośba o opinie
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Łukasz Bąk" <n...@n...pl> wrote in message
    news:hinui5$be3$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Aaaa promocje! No tak. To wszystko jasne. Nie kupiłem żadnej usługi z
    > napisem promocja czy tu czy tam i jakoś nigdy nie miałem problemów.
    > Może mam szczęście lub jestem przepłacającym frajerem. Tego nie wiem,
    > ale mam święty spokój i wszystko działa.

    no niestety, tu gdzie mieszkam w 90 przypadkach na 100 promocja oznacza,
    damy ci cos naprawde taniej zebys zobaczyl, ocenil, polecil znajomym itd

    natomiast slowo promocja po polsku oznacza zazwyczaj wyprzedaz resztek
    i\lub powieszenie obok przekreslonej ceny z kosmosu

    nie wglebialem sie w cenniki ale popatrz sam - az.pl - przenies do nas
    domene i masz 50 pln faktycznej znizki (49.99 zamiast 99.99)

    domeny.pl - przenies do nas domene i doliczymy ci 50 pln do rachunku chyba
    ze zaplacisz za rok 'z gory', wtedy masz ja w normalnej cenie (99.99)
    i jeszcze chamsko nazywaja to "transfer domeny GRATIS*" :D

    dlatego jestem goracym zwolennikiem wysylania takich firm na drzewo

  • 12. Data: 2010-01-15 08:06:44
    Od: Sławek Wójcik <s...@y...com>

    wszystkie osoby, które miały "przejścia" z firmą Domeny.pl z Krakowa
    zapraszam do grupy "Klienci Domeny.pl"

    http://groups.google.com/group/klienci-domenypl/

    gdzie jest już prawie 90 osób w podobnej sytuacji.

  • 13. Data: 2010-01-15 10:39:13
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    W dniu 2010-01-14 23:33, Łukasz Bąk pisze:

    > domeny.pl - 99PLN
    > nazwa.pl - 99PLN
    > domenomania.pl - 95PLN
    > az.pl - 99 PLN
    > nazwa.pl - 100 PLN
    > nask.pl - 200PLN
    >
    > Ceny oczywiście bez promocji "za złotówkę" i innych śmieci.

    hrd.pl - 41pln odnowienie, nowa domena - 10zl netto za pl

  • 14. Data: 2010-01-15 10:58:30
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    crazy bejbi wrote:

    > problemem jest na pewno zmiana regulaminu NASK, że nie można wynieść
    > domeny ileśtam dni przed wygaśnięciem (to zmiana stosunkowo nowa).

    Dokładniej to nie można zainicjować transferu domeny w okresie 6 dni przed
    wygaśnięciem ALE można ją przetransferować wraz z odnowieniem już po
    wygaśnięciu domeny (mowa o domenach typu *.pl).

    > Niemniej - jeżeli jest to domena .pl to po prostu potraktuj to jako
    > nauczkę i weź kod auth-info teraz (masz w sumie rok), bo każdy następny
    > usługodawca, do którego przeniesiesz domenę będzie honorował jej
    > opłacenie na rozpoczynający się rok.

    Nie tyle honorował co przeniesienie domeny nie skraca jej czasu aktywności -
    więc domena odnowiona u A do końca 2010r nadal będzie domeną odnowioną do
    2010r po przeniesieniu do B. Nie ma możliwości "nie honorowania".

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 15. Data: 2010-01-15 11:05:57
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Bąk" <n...@n...pl> napisał

    ceny netto
    > domeny.pl - 99PLN
    > nazwa.pl - 99PLN
    > domenomania.pl - 95PLN
    > az.pl - 99 PLN
    > nazwa.pl - 100 PLN
    > nask.pl - 200PLN

    Wiem, że są jeszcze droższe.
    Jak lubisz przepłacać to nie mam nic przeciwko temu.

    A ja podam taką listę i to nie są żadne promocje,
    ceny przedłużeń, umowa na rok
    ( w dodatku to ceny brutto!)

    OVH SAS 55 zł
    INFO - CAL 55 zł
    MasterNET.pl 55 zł
    AlphaNet 55 zł
    NETMARK 59 zł
    Michau Ent. 61 zł
    polskiedomeny.pl 61 zł
    expro.pl 66 zł
    Gandi SAS 60 zł

    --
    barbakan

  • 16. Data: 2010-01-15 16:47:16
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Marcin J. Kowalczyk pisze:

    > hrd.pl - 41pln odnowienie, nowa domena - 10zl netto za pl

    no wiesz, z założenia hrd to "hurtowa rejestracja domen". nie ma
    wodotrysków, super-hiper rozbudowanych paneli (część opcji jest nazwana
    topornie itd.). Poza tym żeby mieć cenę 41 zł musisz mieć jedynie
    10tysięcy domen :)

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 17. Data: 2010-01-15 18:16:25
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    Sławek Wójcik pisze:
    > wszystkie osoby, które miały "przejścia" z firmą Domeny.pl z Krakowa
    > zapraszam do grupy "Klienci Domeny.pl"
    >
    > http://groups.google.com/group/klienci-domenypl/
    >
    > gdzie jest już prawie 90 osób w podobnej sytuacji.

    ... i wszyscy tajemniczo pochowani za zasłoną logowania, autoryzacji a
    może nawet moderacji.

    Źródło dla mnie osobiście mniej wiarygodne niż bełkotliwy usenet.

    --
    Łukasz Bąk

  • 18. Data: 2010-01-15 18:30:10
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    barbakan pisze:

    > Wiem, że są jeszcze droższe.
    > Jak lubisz przepłacać to nie mam nic przeciwko temu.

    Nie marnowałem czasu na przeszukiwanie każdego linku
    z googli, wylistowałem "te pierwsze". Ciekawe jak by to
    wyglądało jakbyśmy zestawili z ilością klientów.

    Na takie moje podejście. Lubie "przepłacić" tylko
    po to aby nie pakować się w promocyjne lojalki.
    100PLN za domenę na cały rok nie jest obciążającym wydatkiem.
    (Tak, wiem, że niektórzy tyle nie mają - to po co im domena)

    --
    Łukasz Bąk

  • 19. Data: 2010-01-15 18:47:15
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    tg pisze:
> [...]
    >
    > nie wglebialem sie w cenniki ale popatrz sam - az.pl - przenies do nas
    > domene i masz 50 pln faktycznej znizki (49.99 zamiast 99.99)

    Przez pierwszy rok... (cena promocyjna netto*)
    * - warunkiem skorzystania z promocyjnej ceny dla domen .pl jest
    dokonanie przedłużenia do 31 grudnia 2010

    > domeny.pl - przenies do nas domene i doliczymy ci 50 pln do rachunku chyba
    > ze zaplacisz za rok 'z gory', wtedy masz ja w normalnej cenie (99.99)
    > i jeszcze chamsko nazywaja to "transfer domeny GRATIS*" :D

    A ktoś tutaj (a w szczególności ja) chce przenosić domenę do
    domeny.pl? To po co mi to porównanie... Kupuje, rejestruje i mam
    zupełnie w nosie fajniejsze promocje i ciągłe problemy z przenoszeniem.
    Znam wielu ludzi którzy praktykują takie zabiegi z telefonią komórkową
    gdzie aż roi sie od promocji ciągnących klientów za portfel. Piękne
    regulaminy drobnym drukiem i inne ciężkie historie i gratis
    dziwaczne problemy z terminami, interpretacją przepisów itp.
    Sporo przypadków rozwiązuje zwyczajna reklamacja usługi ale
    odsetek korzystający z przywilejów konsumenckich jest niewielki
    za to gówniane argumentacje że firma jest "be" widzę na każdym kroku.

    Skoro firma domeny.pl to banda naciągaczy to zbierzmy dowody i
    do sądu, PIH czy innych federacji konsumenta i firma "na drzewo".
    Nie mamy dowodów - działają w zakresie prawa i jedyne co można zrobić
    to nie korzystać z usługi. Skuteczny marketing też ma swoje prawidła
    i jeżeli widzimy tylko wielką czerwoną cenę to znaczy, że marketing
    działa jak trzeba.

    --
    Łukasz Bąk

  • 20. Data: 2010-01-15 19:03:35
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    barbakan pisze:
    > Czy jest jakaś instytucja, która kontroluje takie firmy?

    http://www.uokik.gov.pl/

    Znalazłem nawet dwie ekspertyzy wydane przez Sądy Ochrony
    Konkurencji i Konsumentów w zakresie niedozwolonych klauzul
    oznajmiające odstępstwa prawne dla domeny.pl.

    --
    Łukasz Bąk