    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Domeny.pl - prośba o opinie
    Date: Thu, 14 Jan 2010 23:29:17 -0000

    "Łukasz Bąk" <n...@n...pl> wrote in message
    news:hinui5$be3$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Aaaa promocje! No tak. To wszystko jasne. Nie kupiłem żadnej usługi z
    > napisem promocja czy tu czy tam i jakoś nigdy nie miałem problemów.
    > Może mam szczęście lub jestem przepłacającym frajerem. Tego nie wiem,
    > ale mam święty spokój i wszystko działa.

    no niestety, tu gdzie mieszkam w 90 przypadkach na 100 promocja oznacza,
    damy ci cos naprawde taniej zebys zobaczyl, ocenil, polecil znajomym itd

    natomiast slowo promocja po polsku oznacza zazwyczaj wyprzedaz resztek
    i\lub powieszenie obok przekreslonej ceny z kosmosu

    nie wglebialem sie w cenniki ale popatrz sam - az.pl - przenies do nas
    domene i masz 50 pln faktycznej znizki (49.99 zamiast 99.99)

    domeny.pl - przenies do nas domene i doliczymy ci 50 pln do rachunku chyba
    ze zaplacisz za rok 'z gory', wtedy masz ja w normalnej cenie (99.99)
    i jeszcze chamsko nazywaja to "transfer domeny GRATIS*" :D

    dlatego jestem goracym zwolennikiem wysylania takich firm na drzewo