  • Data: 2008-03-19 07:10:52
    Temat: Domena internetowa
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa dotyczy domeny internetowej.
    Jakiś czas temu kupiłem domenę o bardzo podobnej nazwie do domeny
    będącej własnością pewnej firmy z Austrii. Kilka dni temu otrzymałem
    pocztą internetową pismo z kacelarii adwokackiej z Austrii która
    powołując się na fakt że jest reprezentantem prawnym owej firmy żąda
    ode mnie usunięcia mojej domeny. W piśmie zwraca uwagę że treść którą
    zawierała moja strona internetowa jest nieuczciwą konkurencją wobec
    firmy z Austrii.
    Zgodnie z żądaniem usunąłem moją domenę. Nie byłoby problemu ale
    kancelaria dołączyła deklarację którą mam wypełnić i w której oprócz
    tego że mam zgodzić się na usunięcie domeny (co już zrobiłem) żąda ode
    mnie 1200 Euro za jak to nazwali koszt interwencji (die Kosten des
    Einschreitens).
    Chciałbym się dowiedzieć czy takiego żądaniania nie powinni wysłać do
    mnie listem poleconym. Nie dostałem również żadnego dokumentu / dowodu
    że faktycznie kancelaria jest reprezentantem firmy z Austrii.
    Co mogę w tej sytuacji zrobić?