    From: "Elzbieta" <n...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Domek letniskowy - pomocy !!
    Date: Fri, 18 Oct 2002 06:13:55 +0200

    Bardzo prosze o porade, to jest b. pilne.

    Mieszkamy z jeszcze-mezem w Niemczech.
    Przed paru laty kupilismy w Polsce domek letniskowy. Kupilismy go od
    plajtujacej spoldzielni meblarskiej na zasadzie umowy kupna-sprzedazy na
    MOJE Imie i nazwisko, poniewaz ja mam caly czas obywatelstwo polskie, maz
    natomiast zmienil na niemieckie.
    Nie wpisywalam go do ksiegi wieczystej, nawet nie wiem czy takie domki
    podlegaja tej procedurze.
    Teraz jestesmy w trakcie rozwodu i boje sie ze jeszcze-maz moze pojechac do
    Polski, po to by go sprzedac, nie mowiac mi nic o tym.
    Umowy kupna - sprzedazy nie ma (ja mam), ale zabral klucze od domku.
    Czy to jest mozliwe by mogl sprzedac ten domek np. przyprowadzajac swiadkow,
    ktorzy potwierdza, ze on jest wlascicielem, bo spedzal tam co roku wakacje
    ??
    Czy ma taka mozliwosc ??
    Bardzo prosze o odpowiedz.

    Przepraszam, ze pisze tak lakonicznie, ale jestem bardzo zdenerwowana i
    zaniepokojona.

    E.