  • Data: 2002-10-18 13:05:52
    Temat: Re: Domek letniskowy - pomocy !!
    Od: "Elzbieta" <n...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg> schrieb im Newsbeitrag
    news:aoovc3$lbc$1@news2.tpi.pl...
    > kupiłaś sam domek? bez gruntu pod nim?

    Grunt jest dzierzawiony od gminy.

    > Jeśli ten domek jest na trwałe związany z gruntem, to go niestety nie
    > kupiłas,
    > nie jestem pewien co rozumiesz przez "domek letniskowy",
    > bardziej altankę, czy bardziej Pałac Letni cara Aleksandra :)

    Jest to murowany domek parterowy w szeregu, kiedys byl tam osrodek wczasowy,
    teraz w wiekszosci sa tam prywatnie rozbudowane domki. Nie zakup samego
    domku, ale wyposazenie jego kosztowalo nas bardzo duzo.
    Oceniam go na dzisiaj na ok 70 tys zlotych. Inne (gorzej wyposazone) mniej
    wiecej w tej cenie zostawaly sprzedawane.

    > jeśli kupiłas go na siebie, a pieniądze pochodziły z Twojego majątku,
    domek
    > jest Twój i Twój mąż teoretycznie nie może nim dysponować.
    > Jeśli pieniądze były wspólne, domek jest Wasz i potrzebna jest Twoja zgoda
    > na sprzedaż, chyba, że domek jest tak niewiele wart, że toczynnośc nie
    > przekraczająca tzw. czynności zwykłego zarzadu
    > (uprzedzając pytanie- nie ma definicji, zależy od Waszej zamożności, co
    jest
    > "zwykłą" czynnością, a co nie :) )

    Pieniadze byly wspolne.

    Ale co moglabym zrobic dodatkowo, by zabezpieczyc go przed sprzedaza ??