  • 1. Data: 2004-06-24 12:53:16
    Temat: Dofinansowanie studiow
    Od: m...@o...pl (Micha?? C.)

    Witam

    Czy istnieje uregulowanie prawne mowiace o tym, ze pracodawca moze
    wspomoc pracownika studiujacego tylko i wylacznie jesli kierunek
    studiow jest zgodny z angazem. Wiem ze jesli pracownik studiuje bez
    skierowania z zakladu to pracodawca nie ma obowiazku dofinansowania
    czesnego ale nie ma tez zakazu, wszystko zalezy od jego dobrej woli.
    Moje pytanie wynika z wyjasnienia jakie dostalem od pracodawcy poz
    zlozeniu podania o w/w dofinansowanie:
    "Niestety mozliwosc dofinansowania dotyczy tylko tych pracownikow
    ktorzy studiuja na kierunku zgodnym z zatrudnieniem i nie mam
    mozliwosci aby cie wspomoc finansowo". Wiec jak to jest czy klamie
    poniewaz nie chce dofinansowac czy tez rzeczywiscie obowiazujace
    przepisy uniemozliwiaja mojemu pracodawcy dofinansowanie studiow. Poza
    tym czy prawda jest takze stwierdzenie iz aby mozna bylo pracownika
    dofinansowac musi onbyc zatrudniony na czas nieokreslony?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-24 18:28:37
    Temat: Re: Dofinansowanie studiow
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Micha?? C." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym czy prawda jest takze stwierdzenie iz aby mozna bylo pracownika
    > dofinansowac musi onbyc zatrudniony na czas nieokreslony?

    Pracodawca ma rację w jednej części - jesli zasponsoruje Ci wydatki na
    studia niezwiązane zupełnie z pracą, nie będie tego mógł zaliczyć w koszta.
    A wtedy jaki dla niego jest interes? Chyba, że Cię bardzo lubi ;P

    seb