  • Data: 2006-12-06 19:17:53
    Temat: Dofinansowania do lasów z UE
    Od: y...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam zamiar w najbliższym czasie zdobyć wykształcenie rolnicze
    w technikum (prócz tego studiuję stosunki międzynarodowe - żeby nie
    było) i kupić dość znaczną ilość ziemi, na której mam zamiar
    posadzić lasy i "ciągnąć" dofinansowanie z UE. Wiem, że przy
    zalesianiu dostaję 4300-5000zł za hektar jednorazowo, plus jakieś
    grosze na ogrodzenie, plus dla początkujących rolników 50000zł
    bezzwrotnej pożyczki. Postanowałem spytać Szanowną Grupę jakie
    właściwie standardy musi spełniać gleba (klasa, pochyłość,
    wilgotność itp.), aby dostać dofinansowanie z UE? Szukałem dożo w
    sieci, mam zamiar zainwestować w poradę prawną, ale nie chcę iść
    tam "zielony". Niestety nieco gubię się wśród tych wszystkich
    artykułów w sieci, przepisów, wytycznych, norm itp. Więc proszę
    jeszcze raz bardzo pięknie, z wisienką na wierzchu, podpowiedzcie
    jakie standardy, normy powinna spełniać gleba i ew. na jakie
    dokładnie pieniądze można liczyć? Wiem, że to około 2000zł
    hektar/rok.

    Dziękuję bardzo za odpowiedź i pozdrawiam,
    Yusek