  • 81. Data: 2010-01-22 06:53:27
    Temat: Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    op23 pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > W twoich artykułach ? :)

    Nie tylko.

    --
    Liwiusz

  • 82. Data: 2010-01-22 06:53:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    op23 pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ja producent jestem by gadać o swoich kosztach ?

    Wątpię, abyś cokolwiek produkował ;)

    --
    Liwiusz

  • 83. Data: 2010-01-22 07:22:29
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Wątpię, abyś cokolwiek produkował ;)

    A bełkot to sam się robi? ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Każdy kogut pieje najgłośniej na własnej grzędzie.

  • 84. Data: 2010-01-22 09:49:58
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 20:49:47 +0100, spp napisał(a):

    > Dokładnie tak, ale ... to działa w obie strony:
    >
    > "Obniżenie VAT we Francji na usługi gastronomiczne z 19,6 proc. do 5,5
    > proc. nie wpłynęło na wzrost zatrudnienia w sektorze restauracyjnym.
    > Dodatkowo wpływy z VAT spadły o 2,4 mln euro.
    >
    > Władze francuskie ujawniły dane dotyczące skutków wprowadzenia od 1
    > lipca 2009 r. obniżonej, 5,5-proc. stawki VAT na usługi gastronomiczne.
    > Niestety, dane te są druzgocące. W sektorze restauracyjnym nie wzrosło
    > zatrudnienie, tak jak planowano. Ceny spadły zaledwie o 1,46 proc.
    > Jedynym zauważalnym skutkiem obniżki VAT jest spadek wpływów budżetowych
> [...]

    :)))))))))))))))))))))))))))

  • 85. Data: 2010-01-22 10:05:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Herald pisze:

    > :)))))))))))))))))))))))))))

    I z czego tu się cieszyć? Że komuś się wydaje, że im więcej pieniędzy
    w budżecie tym lepiej? Jeśli obniżenie podatków nie spowoduje obniżenia
    cen (a może tak się stać w branżach "luksusowych", gdzie cena nie jest
    najważniejsza), to więcej pieniędzy zostanie w kieszeni przedsiębiorców.
    Będą mogli więcej wydać na swoje luksusy, dając zarobić innym firmom
    (żeby już nie popadać w demagogie, że przedsiębiorca co tylko oszczędzi,
    to inwestuje).

    Ergo: obniżka podatków jest korzystna dla ludzi i gospodarki.

    --
    Liwiusz

  • 86. Data: 2010-01-22 10:46:00
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 20:12:46 -0000, pmlb napisał(a):

    > Kiedys przy okazji wizyty w banku, znajomy pokazal mi co bank "wie" o
    > kliencie:)))

    Byłeś u znajomego w banku jak te dwie dziennikarki we wczorajszej "Uwadze"?
    ;)))))))))

    > Co kupuje,

    Hehe , opowiadasz bajeczki koleś :)

    > gdzie tankuje

    A to jest naturalne i wynika z miejsca transakcji.

    > i ile,

    ROTFL :)
    Może jeszcze podane czy "ropa" czy Pb98? ;))))

    > co zamiawiam przez internet,

    Spadłem z krzesła :)))))

    > skad mam dochody,

    Ja pierdole...kiedy skończą ci się pomysły? :)))

    > ile place podatku, jaki podatek place... to tylko konto+karta

    Dżizassss...... masz kolegę który ma złotą, czarodziejską kulę :))))

  • 87. Data: 2010-01-22 10:56:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    pmlb pisze:
    > Kiedys przy okazji wizyty w banku, znajomy pokazal mi co bank "wie" o
    kliencie:)))

    Bajki możesz opowiadać. Pracowałem przy tworzeniu oprogramowania dla
    banków...

    > Powiem tylko, tak... nie bylo tam jedynie informacji kiedy sram...
    > Co kupuje, gdzie tankuje i ile, co zamiawiam przez internet,

    Bzdura, tylko tyle ile transakcja pokazuje - więc nie wiesz ani ile, ani
    co zamawiasz, Wie tylko gdzie i na jaka kwotę

    > skad mam dochody, ile place podatku, jaki podatek place...

    Nie - wie tylko jakie masz dochody i to pod warunkiem, że dostajesz
    przelewy z wypłat do tego banku. O wysokości podatku nie wie.

    Dodatkowo - duzo więcej informacji zostawiasz komentując na forum czy w
    usenecie...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 88. Data: 2010-01-22 11:03:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 11:56:10 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Dodatkowo - duzo więcej informacji zostawiasz komentując na forum czy w
    > usenecie...

    Oj tak, oj tak -- mitomania rzuca się w oczy ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 89. Data: 2010-01-22 13:35:05
    Od: "op23" <o...@r...pl>