  • 71. Data: 2009-12-22 12:26:49
    Temat: Re: Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Dec 2009, Robert Tomasik wrote:

    > To poczta chce, by tak było. Pytam, z czego to wynika? Czemu normalny sklep
    > nie może nagle przyjąć, że ja nie zapłaciłem za towar, typlko porałem
    > gotówkę, za którą ów towar zakupiłem?

    Bo to oznaczałoby drożej o 3% dla "normalnych" klientów.
    W szczególności "sklep", który potrzebuje *gótówki* na wypłaty
    (przede wszystkim *nie* kompensowane wpłatami klientów, czyli
    wszelkie emerytury) nie ma interesu, aby *komuś* płacić za
    obsługę płatności.
    A "umowy sklepowe" na zapłatę kartą nie pozwalają na obciążanie
    wygodnickich :| koniecznością opłacenia *ich* obsługi.
    No to jakoś z tego wybrnęli.
    Całkiem rozsądnie, IMVHO, niezależnie czy to się akurat komu
    podoba czy nie :D

    A ja nie chcę kolejnej podwyżki o 3% :>

    pzdr, Gotfryd

  • 72. Data: 2009-12-22 13:30:50
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 10:48:56 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > U mnie są nalepki w rodzaju "prowizja zgodna z TOiP banku".

    To jest w takim razie zajebista poczta :)
    Bo z postów z tego wątku wynika że tych informacji nie ma na innych
    pocztach :)

    > Chciałbyś, żeby PP wywieszała obok TOiP wszystkich polskich banków?

    Nie śmiałbym tego postulować ;)
    Wszak klienci providenta i tak nie mają chyba TOiP ;))

  • 73. Data: 2009-12-22 15:28:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > U mnie są nalepki w rodzaju "prowizja zgodna z TOiP banku".
    > Chciałbyś, żeby PP wywieszała obok TOiP wszystkich polskich banków?

    No to trochę bez sensu. W TOiP mojego banku jest napisane, że transakcje
    bezgotówkowe (zapłata za usługę taką jest) są za darmo. Nie mnie się
    zastanawiam, czy w jakimś innym banku inaczej tego nie unormowano.

  • 74. Data: 2009-12-22 15:29:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A na kwitku (który podpisujes) jest informacja o tym że to nie jest
    > sprzedaż tylko wypłata.

    No i to jedynie argument przemawiająca za tym, ze jednak gdzieś kogoś
    informującego. A co z obcokrajowcami, ktorzy normalnie płacą i im do łba
    nie przyjdzie, ze to wypłata?

  • 75. Data: 2009-12-22 15:31:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A ja nie chcę kolejnej podwyżki o 3% :>

    Nawet rozumiem. Ale ja nie protestuję przeciwko opłacie, tylko przeciwko
    brakowi czytelnej i jednoznacznej informacji na ten temat. Reszta jest dla
    mnie do zrozumienia nawet.

  • 76. Data: 2009-12-22 16:35:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > No to trochę bez sensu. W TOiP mojego banku jest napisane, że transakcje
    > bezgotówkowe (zapłata za usługę taką jest) są za darmo. Nie mnie się
    > zastanawiam, czy w jakimś innym banku inaczej tego nie unormowano.

    A wyplaty w okienkach innych banków tez sa za darmo? Przypominam, że
    okienka pocztowe sa okienkami Banku Pocztowego ;)

    j.

  • 77. Data: 2009-12-22 20:13:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A wyplaty w okienkach innych banków tez sa za darmo? Przypominam, że
    > okienka pocztowe sa okienkami Banku Pocztowego ;)

    Cenna uwaga tylko nie uwzględnia faktu, że ja nic nie wypłacam.

  • 78. Data: 2009-12-22 20:28:12
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-22 21:13, Robert Tomasik pisze:

    > Cenna uwaga tylko nie uwzględnia faktu, że ja nic nie wypłacam.

    Tylko 'sądzisz', że nie wypłacasz.

    --
    spp

  • 79. Data: 2009-12-23 05:03:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Cenna uwaga tylko nie uwzględnia faktu, że ja nic nie wypłacam.

    W okienku pocztowym możesz tylko i wyłącznie wypłacić bo innej
    możliwości faktycznie nie masz. Potem tymi wypłaconymi środkami możesz w
    tym samym okienku dokonać płatności.

    j.

  • 80. Data: 2009-12-23 08:50:25
    Od: GK <g...@g...pl>

    spp pisze:

    > Tylko 'sądzisz', że nie wypłacasz.

    Nie, nie sądzi. Przychodzi na pocztę aby opłacić usługę poprzez
    transakcję bezgotówkową. Poczta narzuca transakcję gotówkową, której to
    klient sobie nie życzy.
    Zmusza do czynności jakiej nie chcę wykonywać, bo ja NIE CHCIAŁEM
    wypłacać pieniędzy.
    Żadnej informacji nie było o prowizji.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz