  • 1. Data: 2005-01-16 12:07:22
    Temat: Dobry i tani adwokat z Łodzi ( rozwód)
    Od: maxio <m...@p...fm>

    Witam ! Wiem ,że jakość musi mieć swoją cene,ale może znacie jakiegoś
    dobrego i taniego adwokata specjalizującego się w rozwodach?
    Na dzień 10 lutego mam wyznaczony termin pierwszej rozprawy i nie wiem
    czy już wynajmować adwokata na tę pierwszą rozprawe czy lepiej na drugą?
    Po tym jak rozstałem się z żoną praktycznie ledwo ,ledwo starcza mi na
    życie stąd te moje rozterki. A może ktoś wie co się dzieje na takiej
    pierwszej rozprawie ?Może jakieś linki do stron www?
    Pomóżcie nie zawsze facet jest sprawcą ,ale bywa też ofiarą

  • 2. Data: 2005-01-16 12:24:25
    Temat: Re: Dobry i tani adwokat z Łodzi ( rozwód)
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "maxio" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Pomóżcie nie zawsze facet jest sprawcą ,ale bywa też ofiarą

    pomoc to mozesz otrzymac ale nie bajaj uwazam, ze wina lezy po obu stronach
    z niczego sie nic nie bierze

    Sandra

  • 3. Data: 2005-01-16 12:26:54
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

> [...]
    > Na dzień 10 lutego mam wyznaczony termin pierwszej rozprawy i nie wiem
    > czy już wynajmować adwokata na tę pierwszą rozprawe czy lepiej na drugą?

    pierwsza to sprawa pojednawcza sedzia bedzie naklanial do zgody tak wiec
    mysle , ze lepiej sie wstrzymac a dokladnie zapoznac sie pozniej z pozwem
    ,ktory zostanie doreczony po nieudanej probie zgody ...wtedy odpowiesz na
    pozew to co masz do powiedzenia i dolaczysz dowody na poparcie tego co
    piszesz z powodztwem zony nie musisz sie zgadzac
    sad zbada kto i w jakim stopniu przyczynil sie do pelnego rozkladu pozycia
    malzenskiego

    Sandra

  • 4. Data: 2005-01-17 01:32:26
    Od: Marta Wieszczycka <m...@d...pl>

    maxio wrote:
    > Witam ! Wiem ,że jakość musi mieć swoją cene,

    Co niestety nie znaczy, że cena gwarantuje jakość ;)

    Czego się spodziewasz? Przecież na taki tekst może Ci się zgłosić
    pierwszy z brzegu adwokat i co? Jak go sprawdzisz?
    To już lepiej pytaj ludzi, których znasz, czy nie widzieli w akcji
    jakiegoś dobrego adwokata, który ich jednocześnie nie obdarł ze skóry.

    --
    MArta
    m...@N...pl