    From: maxio <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dobry i tani adwokat z Łodzi ( rozwód)
    Date: Sun, 16 Jan 2005 13:07:22 +0100

    Witam ! Wiem ,że jakość musi mieć swoją cene,ale może znacie jakiegoś
    dobrego i taniego adwokata specjalizującego się w rozwodach?
    Na dzień 10 lutego mam wyznaczony termin pierwszej rozprawy i nie wiem
    czy już wynajmować adwokata na tę pierwszą rozprawe czy lepiej na drugą?
    Po tym jak rozstałem się z żoną praktycznie ledwo ,ledwo starcza mi na
    życie stąd te moje rozterki. A może ktoś wie co się dzieje na takiej
    pierwszej rozprawie ?Może jakieś linki do stron www?
    Pomóżcie nie zawsze facet jest sprawcą ,ale bywa też ofiarą