  • 1. Data: 2007-05-10 09:24:51
    Temat: Dobrowolne poddanie sie karze a zmiana wyroku sadu ??
    Od: "smucker" <s...@g...pl>

    Witam. Sprawa wyglada nastepujaco. Zostalo zabrane mi prawo jazdy (wiadomo za
    co 1,4 promila). W prokuraturze powiedzialem ze chce sie poddac dobrowolnie
    karze i podpisalem wyrok 2 lata zakazu prowadzenia pojazdow, 6 miesiecy na 2
    lata w zawieszeniu jakas grzywne. Po jakims czasie przyszlo do mnie pismo z
    prokuratury
    ze w zeznaniu podalem ze leczylem sie psychiatrycznie i neurologicznie i
    zostaje mi wyznaczony adwokat i powoluja bieglych. Nigdy nie bylem leczony i
    napewno tak nie powiedzialem dlatego napisalem oswiadczenie z prosba o ponowne
    przesluchanie w celu wyjasnienia. Po kilku dniach przyszlo pismo pierwsze to
    postanowienie o sprostowaniu oczywistej pomylki pisarskiej (mialo byc nie
    leczony......). A drugie to uchylenie postanowienia o powolaniu bieglego. Mam
    czas 7 dni zeby sie odwolac. Ale zostal mi przydzielony pomimo wszystko
    adwokat. I rozprawa pewnie za niedlugo. I teraz mam pytanie, Czy jest
    jakakolwiek szansa na zmniejszenie wyroku chodzi glownie o zakaz prowadzenia
    pojazdow ?? . Po tych kilku miesiacach od kiedy zgodzilem poddac sie
    dobrowolnie karze jest mi naprawde ciezko bez prawa jazdy i 2 lata to
    zdecydowanie za duzo. Prowadze wlasna dzialalnosc gospodarcza, musze jezdzic
    po towar a rodzice nie moga mi pomoc, jestem jeszcze studentem. Chcialbym
    adwokatowi zaproponowac jakas kwote jezeli wywalczy nizszy wyrok . Czy warto
    to robic ??
    Dziekuje z gory za odpowiedzi. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-10 09:29:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "smucker" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dobrowolnie karze jest mi naprawde ciezko bez prawa jazdy i 2 lata to
    > zdecydowanie za duzo.

    Mysle, ze 2 lata to nie jest zle.
    U mnie w lokalnej gazecie publikowane sa wyroki za promil (a czasem niecaly)
    i na rowerze opiewajace na - uwaga mocno trzymamy sie krzeselka - 10
    /DZIESIĘĆ/ lat zakazu!!!!!
    To jest dopiero skandal!!!!
    A co do meritum - przeszukaj archiwum. Ktos tam pisal (jakas kobieta,
    kojarze) ze zna prawnika, ktory za 3 tysiaki potrafi takie cos zalatwic...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-05-10 09:34:33
    Od: stern <s...@n...to>

    smucker napisał(a):
> [...]
    > lata w zawieszeniu jakas grzywne.

    > Ale zostal mi przydzielony pomimo wszystko

    zgodnie z regulaminem prokuratorskim, powinien wpłynąć do sądu wniosek o
    odwołanie obrońcy z urzędu, bo nie ma przesłanek.

    I rozprawa pewnie za niedlugo. I teraz mam pytanie, Czy jest
    > jakakolwiek szansa na zmniejszenie wyroku chodzi glownie o zakaz prowadzenia
    > pojazdow ??

    imho nie ma, a i tak mało dostałeś, to pewnie przez dobrowolność

    > Chcialbym
    > adwokatowi zaproponowac jakas kwote jezeli wywalczy nizszy wyrok . Czy warto
    > to robic ??
    > Dziekuje z gory za odpowiedzi. Pozdrawiam

    powiedz adwokatowi, ze mu zapłacisz, zakładam, że chętnie przyjmie
    pieniądze. :)

    Ale nie liczyłbym na sukces.

  • 4. Data: 2007-05-10 09:38:06
    Od: stern <s...@n...to>

    SDD napisał(a):

    > A co do meritum - przeszukaj archiwum. Ktos tam pisal (jakas kobieta,
    > kojarze) ze zna prawnika, ktory za 3 tysiaki potrafi takie cos zalatwic...

    za 3 tys. stara się załatwić? ;)

    to ja sie postaram za 2,5

  • 5. Data: 2007-05-10 10:38:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 10.05.2007 stern <s...@n...to> napisał/a:

    > za 3 tys. stara się załatwić? ;)
    > to ja sie postaram za 2,5

    Myślę, że naprawdę dobry adwokat nie tylko wywalczy mu uniewinnienie, ale
    jeszcze dopłaty na alkohol.

    --
    Marcin