  • Data: 2007-05-10 09:24:51
    Temat: Dobrowolne poddanie sie karze a zmiana wyroku sadu ??
    Od: "smucker" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Sprawa wyglada nastepujaco. Zostalo zabrane mi prawo jazdy (wiadomo za
    co 1,4 promila). W prokuraturze powiedzialem ze chce sie poddac dobrowolnie
    karze i podpisalem wyrok 2 lata zakazu prowadzenia pojazdow, 6 miesiecy na 2
    lata w zawieszeniu jakas grzywne. Po jakims czasie przyszlo do mnie pismo z
    prokuratury
    ze w zeznaniu podalem ze leczylem sie psychiatrycznie i neurologicznie i
    zostaje mi wyznaczony adwokat i powoluja bieglych. Nigdy nie bylem leczony i
    napewno tak nie powiedzialem dlatego napisalem oswiadczenie z prosba o ponowne
    przesluchanie w celu wyjasnienia. Po kilku dniach przyszlo pismo pierwsze to
    postanowienie o sprostowaniu oczywistej pomylki pisarskiej (mialo byc nie
    leczony......). A drugie to uchylenie postanowienia o powolaniu bieglego. Mam
    czas 7 dni zeby sie odwolac. Ale zostal mi przydzielony pomimo wszystko
    adwokat. I rozprawa pewnie za niedlugo. I teraz mam pytanie, Czy jest
    jakakolwiek szansa na zmniejszenie wyroku chodzi glownie o zakaz prowadzenia
    pojazdow ?? . Po tych kilku miesiacach od kiedy zgodzilem poddac sie
    dobrowolnie karze jest mi naprawde ciezko bez prawa jazdy i 2 lata to
    zdecydowanie za duzo. Prowadze wlasna dzialalnosc gospodarcza, musze jezdzic
    po towar a rodzice nie moga mi pomoc, jestem jeszcze studentem. Chcialbym
    adwokatowi zaproponowac jakas kwote jezeli wywalczy nizszy wyrok . Czy warto
    to robic ??
    Dziekuje z gory za odpowiedzi. Pozdrawiam