eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDo kogo o pomoc. Zabezpieczenia przed kopiowaniem uniemozliwiaja odtwarzanie plyty na komputerze [długie] › Do kogo o pomoc. Zabezpieczenia przed kopiowaniem uniemozliwiaja odtwarzanie plyty na komputerze [długie]
    From: Funthomas <t...@B...info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Do kogo o pomoc. Zabezpieczenia przed kopiowaniem uniemozliwiaja odtwarzanie
    plyty na komputerze [długie]
    Date: Tue, 7 Nov 2006 20:14:04 +0100

    Witam, sprawa jest następująca.
    W dniu dzisiejszym wypożyczyłem w wypożyczalni Beverly Hills Video w
    Krakowie przy ul. Czarnowiejskiej film: Epoka Lodowcowa 2.
    Film ten nie odtwarza sie na moim komputerze. Przyczyną jest prawdopodobnie
    zabezpieczenie przed kopiowaniem,etc.
    1. Kierownik wypozyczalni nie chce przyjąć reklamacji, tłumacząc, że u
    niego na odtwarzaczu stacjonarnym film ten sie odtwarza.
    2. Kierownik w rozmowie stwierdza, ze filmy te są przeznaczone do
    odtwarzania tylko na odtwarzaczach stacjonarnych DVD. Na okładce filmu, nie
    ma żadnej adnotacji od dystrybutora "Imperial", że płyta jest przeznaczona
    tylko do DVD stacjonarnych.

    Proszę o pomoc co począć w tej sprawie.
    Na kogo mam pisac skargę, ew pozew.
    Zawarłem umowę z wypożyczalnią, dowodem jest paragon.

    Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam
    Tomek

    PS: Czy producenci do tego stopnia zabezpieczają filmy, że zwykły
    użytkownik komputera nie ma już możliwości odtworzenia filmu, muzyki na
    komputerze???