eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDo kogo o pomoc. Zabezpieczenia przed kopiowaniem uniemozliwiaja odtwarzanie plyty na komputerze [długie] › Re: Do kogo o pomoc. Zabezpieczenia przed kopiowaniem uniemozliwiaja odtwarzanie plyty na komputerze [długie]
  • Data: 2006-11-07 22:21:40
    Temat: Re: Do kogo o pomoc. Zabezpieczenia przed kopiowaniem uniemozliwiaja odtwarzanie plyty na komputerze [długie]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski wrote:

    > Skoro wypożyczałeś płytę DVD, to dla rozstrzygnięcia sprawy będzie
    > istotne, czy Twój sprzęt poprawnie realizuje standard DVD i czy robi to
    > płyta. Zapewne pierwsze tak, drugie nie i dostałeś płytę niezgodną z
    > umową. Jeśli jesteś w stanie wykazać, że płyta jest niezgodna ze
    > standardem DVD (albo sprowokować wypożyczalnię albo producenta, żeby to
    > stwierdził), możesz śmiało pozywać wypożyczalnię.

    Dokładnie taką samą sytuację miałem z "Bal Wszystkich Świętych" Budki
    Suflera - gnojki z Sony Music dodały niezgodną ze standardem CD Audio
    ścieżkę. EPMIK bez słowa przyjął zwrot.

    Żeby było weselej - skopiować dawała się bez problemu... (zresztą z
    odtwarzaniem problemy były tylko w pewnym powszechnie znanym gównianym
    pseudosystemie operacyjnym).