eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDo kogo o pomoc. Zabezpieczenia przed kopiowaniem uniemozliwiaja odtwarzanie plyty na komputerze [długie] › Re: Do kogo o pomoc. Zabezpieczenia przed kopiowaniem uniemozliwiaja odtwarzanie plyty na komputerze [długie]
  • Data: 2006-11-07 19:45:23
    Temat: Re: Do kogo o pomoc. Zabezpieczenia przed kopiowaniem uniemozliwiaja odtwarzanie plyty na komputerze [długie]
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Funthomas wrote:
    > W dniu dzisiejszym wypożyczyłem [...] film [...]
    > Film ten nie odtwarza sie na moim komputerze. Przyczyną jest prawdopodobnie
    > zabezpieczenie przed kopiowaniem,etc.
    > 1. Kierownik wypozyczalni nie chce przyjąć reklamacji, tłumacząc, że u
    > niego na odtwarzaczu stacjonarnym film ten sie odtwarza.

    Standard DVD dlatego nazywa się standardem, że gwarantuje, że każda
    płyta zgodna z tym standardem będzie współpracować z każdym zgodnym ze
    standardem napędem.

    Skoro wypożyczałeś płytę DVD, to dla rozstrzygnięcia sprawy będzie
    istotne, czy Twój sprzęt poprawnie realizuje standard DVD i czy robi to
    płyta. Zapewne pierwsze tak, drugie nie i dostałeś płytę niezgodną z
    umową. Jeśli jesteś w stanie wykazać, że płyta jest niezgodna ze
    standardem DVD (albo sprowokować wypożyczalnię albo producenta, żeby to
    stwierdził), możesz śmiało pozywać wypożyczalnię.

    P.S. Znacznik [długie] zwykle oznacza, że treść jest długa, a nie temat.
    Przydługie tematy się po prostu przycina przed wysłaniem ;)