  • Data: 2005-09-12 15:15:52
    Temat: Dlug
    Od: Jammer <c...@i...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    pewnie typowa polska sytuacja:

    Prawie rok temu pozyczylem znajomemu troszke pieniazkow (300zl). Kumpel
    byl w potrzebie poprosil mnie o pare groszy, a ze byl to dobry znajomy
    wiec pomoglem kumplowi. I byla to typowa rozmowa: "-Pozycz mi, za
    miesiac oddam" "-No ok, masz" no i oczywiscie bez swiadkow. Po pewnym
    czasie ta osoba przestala utrzymywac ze mna kontakt, a moje ponaglenia
    dotyczace zwrotu pieniazkow nie reagowala. Jedynym chyba potwierdzeniem
    o zajsciu "pozyczki" sa nasze rozmowy na GG z ktorych jasno wynika ze to
    zdarzenie mialo miejsce.
    W zwiazku z tym pytanie do Was: czy sa jakies srodki prawne aby
    zmusic ta osobe do zwrotu mi tych pieniazkow?

    Andrzej