  • 11. Data: 2010-06-09 19:46:02
    Temat: Re: Dlaczego sąd mnie poinformował?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:huop79$pal$...@n...onet.pl...
    > A myślisz, że co ja pierwszego zrobiłem? :-D Gogle też nie pomogły.
    >
    > Może to być rzeczywiście związane z Alledrogo, ale osoba podana w
    > piśmie nie występuje w treści posiadanych przeze mnie maili.
    > Jak znajdę czas, to może w przyszłym tygodniu z ciekawości zajrzę do
    > sądu.

    W styczniu dostałem wezwanie na komisariat jako świadek. Udało mi wcześniej
    otrzymać imię i nazwisko, który poinformował, że niby jestem świadkiem. Okazało
    się, że pewna osoba miała imię i nazwisko do mojego. Może być podobnie do
    ciebie. Przypadek sprawił, że zostałeś wezwany.

  • 12. Data: 2010-06-09 19:47:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:
    > Przypadek sprawił, że zostałeś wezwany.

    Ale i tak pójdzie siedzieć za paserstwo.

  • 13. Data: 2010-06-09 20:02:06
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    qwerty napisał(a) :
> [...]
    > się, że pewna osoba miała imię i nazwisko do mojego. Może być podobnie do
    > ciebie. Przypadek sprawił, że zostałeś wezwany.

    Poinformowany. Na razie jeszcze nie wezwany.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

    wszystkie możliwości.]

  • 14. Data: 2010-06-09 20:15:37
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Poinformowany. Na razie jeszcze nie wezwany.
    Testowanie twego adresu?

  • 15. Data: 2010-06-25 14:51:05
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > Też tak pomyślałem, ale tu nie może chodzić o zwykłą kradzież,
    > zniszczenie mienia. Raczej coś z tzw. oszustwa.
    > art.286:
    > "Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
    > do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za

    He, a jednak - 2,5 roku temu zniszczono mi lusterko boczne. Nieznany
    sprawca, więc umorzono po jakimś czasie. Teraz wychodzi, że już
    znany. Tylko jak go złapano? Czy hurtem mu przypisano różne czyny?
    Kiedyś może się dowiem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]