  • 1. Data: 2006-04-16 21:53:33
    Temat: Dlaczego prawo nie podlega prawu autorskiemu?
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Czy to raczej nie powinno być tak, że prawo danego kraju jest wspólną
    własnością -- również w sensie prawa autorskiego -- wszystkich
    obywateli tego kraju?

  • 2. Data: 2006-04-16 23:31:22
    Temat: Re: Dlaczego prawo nie podlega prawu autorskiemu?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr Dembiński wrote:
    > Czy to raczej nie powinno być tak, że prawo danego kraju jest wspólną
    > własnością -- również w sensie prawa autorskiego -- wszystkich
    > obywateli tego kraju?

    No i... ?

  • 3. Data: 2006-04-17 07:33:11
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *witek* wypowiedziała te
    słowa:

    > No i... ?

    No i musiałbyś płacić mi tantiemy gdybyś chciał zacytować np. art. 1
    pr.aut. Albo ja Tobie za art. 1001 kpc. Ta grupa utraciłaby rację bytu.
    A że wśród ślepych jednooki królem - w najbliższych wyborach
    prezydenckich wybralibyśmy Arnolda B.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| listel: moj_nick (at) post (dot) pl |||

  • 4. Data: 2006-04-17 07:39:36
    Temat: Dlaczego prawo nie podlega...zdrowemu rozsądkowi?
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Wy się lepiej zastanówcie nad brakiem zdrowego rozsądku w prawie zamiast
    kręcić się nadal w kółko... ;P

  • 5. Data: 2006-04-17 07:44:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Sky* wypowiedziała te słowa:

    > Wy się lepiej zastanówcie nad brakiem zdrowego rozsądku w prawie
    > zamiast kręcić się nadal w kółko... ;P

    Równie dobrze można się zastanawiać nad brakiem zdrowego rozsądku w
    medycynie, budownictwie, hodowli trzody chlewnej...

  • 6. Data: 2006-04-17 09:56:53
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Sky* wypowiedziała te słowa:

    > Równie dobrze można się zastanawiać nad brakiem zdrowego rozsądku w
    > medycynie, budownictwie, hodowli trzody chlewnej...

    Można...tylko nie wiem czy "równie dobrze", ponieważ to właśnie prawo uważa
    się za dziedzinę regulującą po-prawność działania owych innych. Jeśli więc
    od czegoś trzeba zacząć weryfikację poprawności "systemu" to od układu
    odniesienia. ;P

  • 7. Data: 2006-04-17 10:10:48
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    > Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *witek* wypowiedziała te
    > słowa:

    > No i musiałbyś płacić mi tantiemy gdybyś chciał zacytować np. art. 1
    > pr.aut. Albo ja Tobie za art. 1001 kpc.

    No nie wiem. Nie masz obywatelstwa polskiego? A jeśli chodzi
    o zapożyczenia -- czyli gdyby jakiś inny kraj chciał przypadkiem
    zapożyczyć jedno z naszych rozwiązań prawnych -- to i tak by to
    musieli przetłumaczyć na swój język urzędowy, więc problemu by
    nie było :)

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 8. Data: 2006-04-17 13:32:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Olgierd wrote:
> [...]
    > pr.aut. Albo ja Tobie za art. 1001 kpc. Ta grupa utraciłaby rację bytu.
    > A że wśród ślepych jednooki królem - w najbliższych wyborach

    przecież płacę. 40% od każdej zarobionej złotówki, kurna.