  • 11. Data: 2007-11-12 14:00:20
    Temat: Re: [OT] Re: Detektywi (TVN) zakres działania i uprawnienia
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 12 Nov 2007 12:18:42 +0100,
    Herald <h...@o...eu> screamed:

    > Dlaczego?
    > W LANie bezproblemu :P

    Który standard dopuszcza użycie w LANie 9-bitowych bajtów? ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 14:59:33 user up 11523 days, 2:54, 1 user, load average: 0.50, 0.38, 0.95 ]

    B4 I4Q, RU/18 QT 3.1415926535?

  • 12. Data: 2007-11-12 21:55:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> napisał w
    wiadomości news:5yifxzu2pn5y$.1nvlu7wshktjv.dlg@40tude.net...

    > ustawa i rozporządzenia swoją drogą, ale czy praktyka w biurach
    > detektywistycznych jest taka jak piszesz ?
    > Czy detektyw posiada obszerną dokumentację każdej sprawy którą prowadził
    > ?
    > Czy zdarzyło się, że do takiej dokumentacji wraca się po miesiącu, po
    > latach ?

    Ja pisałem w tym miejscu raczej o Policji, niż biurach detektywistycznych.
    Z tego co się orientuję, to detektywi po prostu piszą sprawozdanie na
    bieżąco go modyfikując w miarę czynionych ustaleń. to zostaje w
    komputerach, choć niby zgodnie z ustawą nie powinno. Wraca się do ustaleń,
    o ile się z czymś łączą. Ale rzadko się łączą.