  • 1. Data: 2005-07-29 18:22:46
    Temat: Data rozpatrzenia reklamacji
    Od: Andrzej Kaczmarek <a...@g...com>

    Witam!

    Problem natury 'tepsianej' - znalazłem co prawda o tym kilka postów w
    archiwum, ale jednoznacznej odpowiedzi niestety nie.

    Otóż złożyłem reklamację przez 9393 na nieprawidłowo moim zdaniem
    naliczone impulsy. Dostałem terminowo potwierdzenie przyjęcia
    zgłoszenia, w którym był również zapis, iż odpowiedź z uzasadnieniem
    zostanie wysłana najpóźniej do 23 lipca (30 dni od zgłoszenia). Nie
    została, a więc zgodnie z prawem telekomunikacyjnym uznaję ją za
    rozpatrzoną. Ale: odpowiedź otrzymałem dzisiaj i jest to odpowiedź
    negatywna, przy czym na piśmie wystawiona jest data 21 lipca, a stempel
    na liście poleconym jest 27 lipca. Która zatem data jest wiążąca dla
    mnie? Wg mnie data stempla - wszak na piśmie mogą wymalować co tylko
    zechcę i w żaden sposób nie jestem tego w stanie zweryfikować.

    Żeby było śmieszniej, to dzisiaj zawitał do mnie monter z TP, który miał
    sprawdzić coś w związku z tą reklamacją - jak widać najpierw rozpatrują
    reklamację, a potem sprawdzają czy mieli rację :|

    --
    pozdrawiam,
    Andrzej