  • 1. Data: 2005-07-29 16:06:50
    Temat: sprawa o alimenty a adwokat z urzędu ?
    Od: Kerk <k...@p...pf.pl>

    Moja konkubina złożyła wniosek o alimenty /mimo że do tej pory to ja
    ponosiłem ok. 90% kosztów utrzymania rodziny/ z zabezpieczeniem
    powództwa od 01.01.2005 do którego sąd się przychylił złożyłem zażalenie
    na to postanowienie i sąd obniżył kwotę o 40% reakcją konkubiny było
    złożenie wniosku o adwokata z urzędu motywowała, że sprawa jest
    skomplikowana ona jest nerwowa i w stresie nie potrafi jasno myśleć ja
    natomiast jestem kłamliwy i mam na wszystko odpowieć podając przy
    wyliczaniu swoich kosztów że mieszka z synem u starszej osoby w zamian
    za opłaty za media podczas gdy faktycznie zamieszkujemy wszyscy razem
    wynajmowanym przeze mnie mieszkaniu.
    Mimo że nie odbyła się jeszcze żadna rozprawa i niewiadomo czy sprawa
    będzie skomplikowana /chciałbym załatwić ją ugodowo/ przyznano jej
    adwokata.
    Czy powinienem się obawiać czy będę ponosił jakieś koszty z tego tytułu,
    może również wystąpić o prawnika?

    Pozdrawiam Krixy