    From: p...@p...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Darowane mieszkanie jednemu z rodzeństwa, a choroba rodzica?
    Date: Tue, 4 Dec 2007 16:14:37 -0800 (PST)

    8 lat temu dostałam mieszkanie aktem darowizny od Mamy (Ojciec nie
    żyje, jesteśmy tylko we dwójkę z bratem). Brat miał mieszkanie dostał
    wówczas gotówkę, sprzęt i samochód (ale nie ma na to potwierdzenia).

    Nasza Mama jeszcze żyje, ale co będzie jak umrze? Z bratem nie układa
    się najlepiej i nie wykluczone, ze wbrew woli Mamy będzie chciał
    jeszcze prawa do mieszkania?

    1. Czy póki mama żyje lepiej sprzedać mieszkanie, czy nie ma takiej
    potrzeby?
    2. Czy tez mama może jeszcze cos napisać, jakieś oświadczenie, żeby
    sprawa była później bezdyskusyjna dla sadu.

    Dzięki