  • Data: 2002-08-29 09:46:18
    Temat: Dane osobowe
    Od: "Impal" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .............a w zasadzie firmowe.
    Założyłem firmę po jakimś czasie zadzwonił do mnie gość z sieci hoteli z
    propozycją jakieś karty klubowej, znał telefon, nazwę firmy nazwisko.
    Odpuściłem sobie, ale po niecałym tygodniu dostałem reklamowego maila od
    jakiejś tam firmy xxxx z propozycją już nie pamiętam jaką bo maila wywaliłem
    od razu a zastanawiać się zaczęłem później i informacją że moje namiary ma z
    internetu.
    Hymm,
    co ciekawsze, maila jak do tej pory znała tylko agencja reklamowa z którą
    nawiązałem współpracę i mam wrażenie ze to ona puściła moje dane w świat.
    Trochę mnie to wkurzyło i tu pytanko co mogę/powinienem w tej sytuacji
    zrobic ??? Może ktoś ma już takie doświadczenia ????
    pozdrawiam Krzysiek