  • 31. Data: 2010-06-25 06:26:44
    Temat: Re: Dane firm
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Olgierd napisal:
    > Ale ja to osobiście wywodzę i bez ustawy. Dokładnie na tej zasadzie jak
    > napisałeś. Po to jest to publiczne, na podstawie ustawy i tworzone przez
    > organ publiczny, żeby każdy mógł z tego korzystać jak chce.

    Z tokiem rozumowania się zgadzam. Ja, znaczy się. Sądy? Nie, że przypomnę
    sprawę norm przywołanych, które w dalszym ciagu są SPRZEDAWANE przez
    jak najbardziej jednostkę publiczną, jaką jest Polski Komitet Normalizacyjny.

    BTW: komitety techniczne PKN robią się coraz bardziej wirtualne.
    Teraz jedyny kontakt z PKN jest poprzez kartę chipową i czytnik.
    Koszmarne. Można by pomyśleć, że jakaś agencja wywiadu :D

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 32. Data: 2010-06-25 08:28:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 06:26:44 +0000, Jacek_P napisał(a):

> [...]
    > przypomnę sprawę norm przywołanych, które w dalszym ciagu są SPRZEDAWANE
    > przez jak najbardziej jednostkę publiczną, jaką jest Polski Komitet

    Wszystko gra -- Polskie Normy podlegają ochronie na podstawie przepisu
    szczególnego (art. 5 ustawy o normalizacji). Bo bez tego byłby art. 4 pkt
    2 pr.aut.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 33. Data: 2010-06-25 08:35:19
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Olgierd napisal:
    > Wszystko gra -- Polskie Normy podlegają ochronie na podstawie przepisu
    > szczególnego (art. 5 ustawy o normalizacji). Bo bez tego byłby art. 4 pkt
    > 2 pr.aut.

    Czyli: 'trawniczek' Gotfryda? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 34. Data: 2010-06-25 22:13:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jun 2010, Liwiusz wrote:

    > Jakiego typu błędy na przykład?

    Trudno czasem wykazać, czy coś jest błędem czy "błędem", dajmy na to
    teksty ujmowane w cudzysłowy wyglądają np. tu w art.22a.2.1:
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html
    ....i paru innych miejscach na "błąd automatu", co ew. roli dowodowej by
    nie wykluczało, ale AFAIR i inne "litrówki" widywałem - pewnie trzeba by
    przepuścić przez jakiegoś DIFFa :)

    pzdr, Gotfryd