  • Data: 2004-11-26 14:46:10
    Temat: Damian
    Od: "Damian" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1.Urodziła mi się córeczka mam pytanie czy należą mi się jakieś świadczenia
    jednorazowe z tylułu urodzenia dziecka. Wiem że tak tylko ile i do kogo.

    2. Przy okazji mam pytanie kolega miał wypadek w sklepie (w pracy) podczas
    układania towaru na półce spadł z drabiny i złamał rękę jego BHP-owiec
    powiedział że nie dostanie żadnego odszkodowania bo nie ma żadnego
    uszczerbku na zdrowiu czy to prawda

    3.Ja też miałem na początku roku wypadek samochodowy w drodze z pracy do
    domu nic m się nie stało ale leżałem 6 dni w szpitalu na obserwacji bo
    wszystko ne bolalo i również ten sam BHP-wiec powiedział że nic mi się nie
    nalezy .
    To mnie zastanowiło czy nie ma on jakieoś układu z pracodawcą lub Zusem czy
    naprawdę nic się nam nie należało?