  • 21. Data: 2019-06-01 16:15:46
    Temat: Re: D....
    Od: Kviat

    W dniu 01.06.2019 o 15:42, A. Filip pisze:

    > No kto przy zdrowych zmysłach by się spodziewał po tobie potwierdzenia
    > prawdziwości twoich własnych słów? W pełni zgadzam się że nikt.

    No kto przy zdrowych zmysłach by się spodziewał po tobie sklecenia
    chociaż jednego z dania z sensem i poprawnie w języku polskim? W pełni
    zgadzam się, że nikt.

    Ty też chcesz zasłużyć na życzenia powrotu do zdrowia za sugerowanie, że
    jestem homoseksualistą, czy tak po prostu, bo jesteś zwykłym idiotą?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2019-06-01 16:38:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.06.2019 o 16:11, Kviat pisze:
    > A mnie przy okazji swoją głupotą i tym, że muszę się za tych katotalibów
    > wstydzić i marnować czas na urlopie, gdy ludzie pytają skąd się u nas
    > biorą takie pokemony w tak dużych ilościach i muszę im to tłumaczyć.
    > Zamiast odpoczywać na plaży.

    ładny kfiatek, robi misję dziejową i tłumaczy, tłumaczy:))))))))))

    --
    I love love