  • 1. Data: 2010-04-15 13:57:18
    Temat: Czy zadluzenie moze byc ujemne ?
    Od: "KS" <c...@p...onet.pl>

    Witam,

    otrzymalem kilka pism (wezwan) od komornika, w ktorych informuje mnie o moim
    aktualnym zadluzeniu wobec wierzyciela na dany dzien itd.

    W kazdym pismie kwota zadluzenia jest inna, ale zawsze dodatnia, np. 7800
    zl.

    W jednym z pism ku mojemu zdziwieniu przeczytalem, ze moje zadluzenie wobec
    wierzyciela na dzien xx xx wynosi -800 zl (slownie minus osiemset zlotych).

    Moje pytania sa takie:

    czy zadluzenie moze byc ujemne ?

    Czy jesli zadluzenie wg komornika jest ujemne, czyli ponizej zera, czyli
    zadne, to czy komornik nie ma obowiazku umorzenia/zamkniecia postepowania
    egzekucyjnego ?

    Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    K.

  • 2. Data: 2010-04-15 14:08:54
    Temat: Re: Czy zadluzenie moze byc ujemne ?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 15.04.2010 15:57, KS wrote:
> [...]
    >
    > Czy jesli zadluzenie wg komornika jest ujemne, czyli ponizej zera, czyli
    > zadne, to czy komornik nie ma obowiazku umorzenia/zamkniecia

    Ujemne zadluzenie to matematycznie odwrotnosc zadluzenia, czyli
    wierzyciel winny jest tobie ;)

    Ale tam chodzi pewnie o literowke, ew. pani Kasia nie wiedziala, co
    przepisuje.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2010-04-15 14:41:00
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> naskrobał/a w

    > Ujemne zadluzenie to matematycznie odwrotnosc zadluzenia, czyli
    > wierzyciel winny jest tobie ;)
    >
    > Ale tam chodzi pewnie o literowke, ew. pani Kasia nie wiedziala, co
    > przepisuje.

    Ewentualnie wyegzekwowali więcej niż powinni.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 4. Data: 2010-04-15 15:35:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "KS" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Moje pytania sa takie:
    >
    > czy zadluzenie moze byc ujemne ?

    Skoro masz ujemny debet to masz nadpłatę. Tobie powinni zwrócić.