  • 11. Data: 2021-06-28 11:37:42
    Temat: Re: Czy wyrok 10 miesięcy znaczy że już odsiedział prawie 5 miesięcy w areszcie?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Jun 2021 11:06:41 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Dlaczego sądzisz innych po sobie?

    To nie ja wykazałem się drobiazgową znajomością miejsca zatrudnienia tej
    skrzywdzonej niewinności.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2021-06-28 11:46:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jun 2021 10:57:39 +0200 (CEST), A. Filip wrote:
    [...]
    > Ja mogę względnie łatwo zrozumieć 3 miesiące *aresztu* i śledztwa.

    Bo u nas taki zwyczaj i przepis, ze prokurator moze wystapic o 3
    miesiace, i wystepuje, a sad to klepie.

    A jak bym sie bardzo ucieszyl, gdyby sad zweryfikowal zapedy
    prokuratora - w koncu jak policja podejrzanego zatrzymala, to powinna
    miec jakies dowody. To po co im 3 miesiace - tydzien na spisanie aktu
    oskarzenia powinien wystarczyc.

    > 6 miesięcy aresztu przy takim wyroku "może wzbudzać wątpliwości"
    > i stanowić w praktyce niezbyt silny opierdol policji, prokuratury
    > *i drugiego sądu aresztowego* ze strony Wysokiego Sądu *IMHO* .

    W jakim sensie opierdol?

    J.

  • 13. Data: 2021-06-28 12:27:03
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > To nie ja wykazałem się drobiazgową znajomością miejsca zatrudnienia tej
    > skrzywdzonej niewinności.

    Ja się wykazałem zdolnością przewidzenia co średnio kompetentny obrońca
    powinien mówić. Czy może tacy potworni zbrodniarze powinni być
    pozbawieni prawa do obrońcy i skazywani bez procesu?

    Jeśli nie "szykował się w panice" a wyjeżdżał "w miarę normalnie" to
    bardzo wielu niewinnych "wytypowanych przez policje" [A] by zrobiło to
    samo żeby im policja i prokuratura *łatwo* dupy nie zawracała
    miesiącami. Jakby wyjechał to by więcej z tych 6 miesięcy aresztu
    odsiedział w zapewne lepszym Belgijskim areszcie.

    A jak chcesz interpretować inaczej: Mi analogiczna interpretacja
    powiedzmy że mecenas Giertych zwiał z Polski i tym samym przyznał się do
    winy naprawdę nie przeszkadza. Wiec kontynuujcie śmiało towarzyszu.

    [A] https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-06-25/rzuci
    l-race-i-podpalil-mieszkanie-na-marszu-niepodleglosc
    i-zostal-skazany-na-10-miesiecy-wiezienia/

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2021-06-28 12:41:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > prokuratora - w koncu jak policja podejrzanego zatrzymala, to powinna
    > miec jakies dowody. To po co im 3 miesiace - tydzien na spisanie aktu

    Decyzja o areszcie zapada w prostszym trybie. Jeśli odsiedziany areszt
    "ledwo" pokrywa zasądzony wyrok (z poprawką na przedterminowe
    zwolnienie) to _jak dla mnie_ *druga* decyzja o areszcie w sposób oczywisty
    może budzić wątpliwości co do *należytego* domniemania niewinności
    przez Wyskoki Sąd przy podejmowaniu tej decyzji.

    To jest moja *opinia*, opinie mogą być bardzo różne ale się zdziwię jak
    sporawo ludzi nie będzie miało opinii dość podobnej do mojej.
    "Z wyrokami sądów nie trzeba się zgadzać. Wystarczy je respektować."

    https://sjp.pwn.pl/slowniki/opinia.html

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2021-06-28 12:47:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jun 2021 12:27:03 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

> [...]
    > miesiącami. Jakby wyjechał to by więcej z tych 6 miesięcy aresztu
    > odsiedział w zapewne lepszym Belgijskim areszcie.

    A skad wie, ze jest "wytypowany przez policje"?
    Wiec albo niewinnie wyjezdzal, albo sie bal, bo byl winny, albo ktos
    tu zlamal tajemnice sluzbowa :-)

    > A jak chcesz interpretować inaczej: Mi analogiczna interpretacja
    > powiedzmy że mecenas Giertych zwiał z Polski i tym samym przyznał się do
    > winy naprawdę nie przeszkadza. Wiec kontynuujcie śmiało towarzyszu.

    A zwial ?

    Czarnecki jakby zwial, ale tez ... no, jakos sie dowiedzial, ze jest
    "wytypowany" :-)

    J.

  • 16. Data: 2021-06-28 13:18:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Jun 2021 12:27:03 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Jakby wyjechał to by więcej z tych 6 miesięcy aresztu
    > odsiedział w zapewne lepszym Belgijskim areszcie.

    Jest bardzo prosty sposób na uniknięcie tych wszystkich niedogodności.
    Wystarczy nie palić cudzych mieszkań i generalnie nie zachowywać się jak
    żul z jakiej Konfederacji.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 17. Data: 2021-06-28 13:21:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jun 2021 12:41:54 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

    > Decyzja o areszcie zapada w prostszym trybie. Jeśli odsiedziany areszt
    > "ledwo" pokrywa zasądzony wyrok (z poprawką na przedterminowe
    > zwolnienie)

    Ale po co poprawka? Siedzial w areszcie 6 miesiecy (albo i 7), wyrok
    dostal 10 - to prawie 2x dluzej.
    A wniosku o zwolnienie mu chyba od reki nie rozpatrza, pewnie musi z
    miesiac posiedziec :-)

    Tylko kto tu kogo opierdolil?

    > to _jak dla mnie_ *druga* decyzja o areszcie w sposób oczywisty
    > może budzić wątpliwości co do *należytego* domniemania niewinności
    > przez Wyskoki Sąd przy podejmowaniu tej decyzji.

    No, jakby tak nalezycie mial domniemywac, to dlaczego mialby za
    pierwszym razem aresztowac?

    > To jest moja *opinia*, opinie mogą być bardzo różne ale się zdziwię jak
    > sporawo ludzi nie będzie miało opinii dość podobnej do mojej.

    Nie mowie nie, tylko w mojej opinii ... nie dojdziesz juz, czy sad
    wydal "sprawiedliwy" wyrok, czy popatrzyl, ze mniej nie powinno byc,
    bo za dlugo siedzial w areszcie ... z decyzji sadu :-)

    A tak jeszcze dalej patrzac - aresztuja cie na 3 miesiace, wypuszcza,
    ale proces wisi, bedzie sprawa, potrwa nie wiadomo ile, bedzie
    apelacja, potrwa nie wiadomo ile, potem ewentualny wyrok ... i z czego
    zyc, jesli pracodawca zwolnil, bo po co mu taki pracownik?

    To moze lepiej trzymac te pol roku ... a w razie uniewinnienia
    odszkodowanie wyzsze sie nalezy.

    J.

  • 18. Data: 2021-06-28 14:05:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jun 2021 13:18:35 +0200, Olin wrote:

    > Jest bardzo prosty sposób na uniknięcie tych wszystkich niedogodności.
    > Wystarczy nie palić cudzych mieszkań i generalnie nie zachowywać się jak
    > żul z jakiej Konfederacji.

    I nie manifestowac swoich pogladow, jesli nie sa zgodne z linia wladz,
    takze bez palenia mieszkan.

    I nie jezdzic do Miłoszyc ... ale gdzie, Tomasz K nie pojechal, i mu
    nie pomoglo.

    Widac po prostu trzeba miec wielu znajomych politykow, wodke z nimi
    pic, i wlasciwych ludzi do ochrony wynajmowac ...

    J.

  • 19. Data: 2021-06-28 14:17:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Jun 2021 14:05:29 +0200, J.F napisał(a):

    > I nie manifestowac swoich pogladow, jesli nie sa zgodne z linia wladz,
    > takze bez palenia mieszkan.

    Kolegom Piotra K. włos z głowy nie spadł i to nie tylko dlatego, że w ich
    środowisku bujne fryzury nie są modne.

    Swoją droga, ta patriotyczna młodzież manifestowała całkowicie po linii
    władzy, a tu takie świństwo. Przecież zapis z monitoringu mógł "się
    zaginąć" albo nośnik "się uszkodzić". Człowiek chodzi na wybory, głosuje na
    władzę ludową, popiera ją mową, uczynkiem i zaniedbaniem, a ziobrotura nie
    staje na wysokości zadania.

  • 20. Data: 2021-06-28 14:23:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jun 2021 14:17:56 +0200, Olin wrote:

> [...]
    > władzę ludową, popiera ją mową, uczynkiem i zaniedbaniem, a ziobrotura nie

    No mogl, ale w widac w Warszawie za malo funkcjonariuszy wymieniono
    :-)

    Albo cos sie to tałatajstwo rozzuchwalilo, i wlada postanowila
    troszeczke pazurkow przytrzec :-)

    J.