  • 31. Data: 2010-06-24 04:10:09
    Temat: Re: Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-06-23, szerszen <s...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:4...@z...router...
    > nie wiem jak z centralnym, ale od kiedy jest obowiazek dostarczania cieplej
    > wody, a o takiej byla mowa?

    A dlaczego musi być obowiazek?

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2010-06-24 05:51:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan pisze:

    > - i niech może również pozna nazewnictwo i to, co się pod tym kryje,
    > zamiast poznawać Twoją listę rzekomych głupków, co kompletnie nie ma nic
    > do rzeczy

    Jotte to po prostu odreagowuje tu swoje kompleksy - nie oczekuj od
    niego, że zachowa się jak rozsądny człowiek.

  • 33. Data: 2010-06-24 08:07:09
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 12:10:09 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > A dlaczego musi być obowiazek?

    Bo tak wynika z ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę?
    Tyle że to dotyczy wody zimnej, a nie ciepłej. Zimnej nie mogą ci zakręcić.

  • 34. Data: 2010-06-24 08:17:25
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Jotte pisze:
    > Czy wspolnota mieszkaniowa moze odciac dostep do cieplej wody i
    > centralnego ogrzewania za zaleglosci w placeniu _czynszu_?
    - przeczytaj raz jeszcze tytuł wątku, treść i sens pytania i nie czepiaj
    się gówien, bo szkoda życia
    > Pytanie trzeba też umieć zadać i jak widać nie każdy potrafi temu sprostać.
    - trzeba również potrafić znaleźć sens wypowiedzi, aby można było
    odpowiedzieć coś sensownego

  • 35. Data: 2010-06-24 08:26:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:1...@z...router...

    > A dlaczego musi być obowiazek?

    od kiedy dostajesz cos za co placisz, jesli nie placi za wode, to tak jak
    herald napisal, zimnej nie moga, bo prawo zabrania, ale ciepla jak
    najbardziej moga ci odciac, to samo jest z gazem i pradem, nie placisz, nie
    dostajesz

  • 36. Data: 2010-06-24 08:31:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:hvtvgn$nua$...@n...dialog.net.pl...

    > Pytanie trzeba też umieć zadać i jak widać nie każdy potrafi temu
    > sprostać.

    pytani ekazdy zadaje jak potrafi, szkoda tylko ze przez to pasywne czytanie,
    nie nauczyles sie milczec, albo jesli chcesz pomoc, to dopytac, doprecyzowac
    pytanie

    bo jak narazie sie wymadrzasz i wykazujesz wyzszosc jezyka "prawniczego" nad
    potocznym, wprowadzajac tylko niepotrzebny zamet i wbrew pozorowm nie
    pomagasz

  • 37. Data: 2010-06-24 08:35:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herald pisze:

    > Bo tak wynika z ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę?
    > Tyle że to dotyczy wody zimnej, a nie ciepłej. Zimnej nie mogą ci zakręcić.

    Hmmm... Póki co znalazłem zapis, że właśnie można. Jedyny myk jest taki,
    że dostawca musi zapewnić zastępczy punkt poboru wody pitnej -
    niekoniecznie w lokalu. Ale może coś przegapiłem...

  • 38. Data: 2010-06-24 11:55:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-06-24, szerszen <s...@t...pl> wrote:

> [...]
    > herald napisal, zimnej nie moga, bo prawo zabrania, ale ciepla jak
    > najbardziej moga ci odciac, to samo jest z gazem i pradem, nie placisz, nie

    Może i jest to w pewnych sytuacjach prawda (wyjściowy problem) ale
    zdecydowanie nie ma to nic wspólnego z płaceniem lub nie. Wspólnota nie
    jest dostawcą więc nie ma to nic do rzeczy. Jeśli to wspólnota duża, to
    może pewnie większością głosów podjąć decyzję o odcięciu mediów, ale
    jeśli to wspólnota mała to MZ nic nie mogą, bo jest to MZ czynność
    przekraczająca zarząd zwykły. No chyba, że sam delikwent będzie głosował
    za.

    --
    Marcin

  • 39. Data: 2010-06-24 19:41:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hvv54d$4sl$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > pytani ekazdy zadaje jak potrafi,
    Niezwykłe odkrycie.

    > nie nauczyles sie milczec, albo jesli chcesz pomoc, to
    > dopytac, doprecyzowac pytanie
    Ja decyduję co zrobię, ty nie masz na to żadnego wpływu.
    Po co klepiesz w te klawisze nie mając nic mądrego do powiedzenia?

    > bo jak narazie sie wymadrzasz
    Na razie pisze się osobno, jesteś niedoukiem, co już nie raz udowodniłeś.
    Więc nie wymądrzaj się, tylko milcz i ucz się.

    > i wykazujesz wyzszosc jezyka "prawniczego"
    > nad potocznym,
    Nazwy grupy nie dostrzegasz czy nie rozumiesz?

    > wprowadzajac tylko niepotrzebny zamet i wbrew pozorowm
    > nie pomagasz
    Tobie pomogłem - dzięki mnie wiesz, że musisz się dużo uczyć.
    Zresztą - nie tobie to oceniać. Głupiemu Lawie chcesz dorównać? Masz
    blisko...

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2010-06-24 19:44:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c23149c$0$19161$65785112@news.neostrada.pl Jan
    <j...@w...pl> pisze:

    > - przeczytaj raz jeszcze tytuł wątku, treść i sens pytania i nie czepiaj
    > się gówien, bo szkoda życia
    Mam ci palcem pokazywać? Sam nie umiesz powiązać treści dwóch wypowiedzi tej
    samej osoby?

    > - trzeba również potrafić znaleźć sens wypowiedzi, aby można było
    > odpowiedzieć coś sensownego
    To twoje zdanie. Chcesz to się doszukuj sensu w cudzych wypowiedziach (nie
    szkoda ci życia?).
    Ja optuję za tym, że to pytający powinien dbać aby jego wypowiedź była
    sensowna, a nie wydalał z siebie bełkot.
    Ta reguła dotyczy także ciebie.

    --
    Jotte