  • 1. Data: 2010-06-22 10:10:32
    Temat: Czy mogę chodzić do tej samej szkoły dwa razy?
    Od: smogg <s...@N...pl>

    Witam,
    wpadło mi do głowy takie pytanie, czy można w Polsce chodzić do tej
    samej szkoły dwa razy (podstawowej, gimnazjum, liceum/technikum,
    studia)? Pomijajmy sens czegoś takiego, ale teoretycznie jakbym chciał
    po skończeniu ponownie zacząć tą samą szkołę, motywując to np. chęcią
    skończenia jej z lepszym wynikiem.
    Czy można? Są jakieś zapisy prawne, które zabraniają?
    Za darmo czy odpłatnie?

    Czysto teoretyczne pytanie, które nie wiadomo skąd wypłynęło na
    wczorajszej kolacji zakrapianej dość suto winem :)

    pozdro
    smogg

  • 2. Data: 2010-06-22 14:40:00
    Temat: Re: Czy mogę chodzić do tej samej szkoły dwa razy?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    smogg pisze:

    > Czysto teoretyczne pytanie, które nie wiadomo skąd wypłynęło na
    > wczorajszej kolacji zakrapianej dość suto winem :)

    Klin klinem i nie zawracaj głowy :)

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-06-23 18:10:17
    Od: r...@m...com

> [...]
    > studia)? Pomijajmy sens czegoś takiego, ale teoretycznie jakbym chciał
    > po skończeniu ponownie zacząć tą samą szkołę, motywując to np. chęcią

    W przypadku matury ma sens, jeśli chcesz uzyskać więcej procent i np. jakies
    dodatkowe rozszerzone przedmioty.