  • 1. Data: 2005-09-01 06:07:46
    Temat: Czy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy
    Od: "Pawel" <d...@o...pl>

    Witam
    Moja znajoma pracuje w sieci marketow na 1/4 etatu. Grafik jest tam ustawiany na
    caly tydzien i bardzo nieregularnie (np w poniedzilek po poludniu a wtorek i
    sroda ma wolne i reszta tygodnia na rano). Niestety maja tam brzydki zwyczaj
    ustawiania bardzo niewielu osob na zmiany a pozniej "dodzwaniaja". Czyli np
    myslisz ze masz piatek wolny a dwa dni przed dzwonia ze musisz przyjsc do pracy
    i nie ma dyskusji ze juz masz jakies plany (np lekarza). Czy tak mozna? Czy jest
    to regulowane jakims prawem. Czy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde
    skinienie pracodawcy.
    Pozdrawiam
    Pawel T

  • 2. Data: 2005-09-01 10:19:18
    Od: "Nikon" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zwyczaj
    > ustawiania bardzo niewielu osob na zmiany a pozniej "dodzwaniaja".
    [...]
    to nie jest jeszcze tak zle :-)
    u mnie w pracy to o 21:00 dzwonia do czlowieka i kaza przyjsc na 22:00 !!
    albo bardzo czesto wydzwaniaja zeby przyjsc 2 godziny wczesniej .
    tez mi sie to niepodoba w zwiazku z tym na tel. stacjonarnym mam juz
    identyfikacje numeru :-)
    Nikon

  • 3. Data: 2005-09-01 11:44:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nikon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    U mnie czasem dzwonią, ze trzeba natychmiast :-). Jak nienobierzesz
    telefonu, to umyślny przyjeżdża. Takie jest życie. Przy czym można to
    trochę temperować właśnie identyfikacją numeru, albo zgoła jego
    zastrzeżeniem i niepodawaniem. Nie ma obowiązku posiadania telefonu.
    Ale i tak będą przy wyjściu z pracy powiadamiać.

  • 4. Data: 2005-09-01 14:42:47
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:df6pm5$gu$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > U mnie czasem dzwonią, ze trzeba natychmiast :-). Jak nienobierzesz
    > telefonu, to umyślny przyjeżdża. Takie jest życie.

    A czy nie tym m.in. różnią się "praca" i "służba"?
    Przy normalnym stosunku pracy to chyba jednak nie tak powinno wyglądać? W
    każdym razie nie jako reguła.

    Alek

  • 5. Data: 2005-09-01 16:15:19
    Od: "Nikon" <n...@o...pl>

    wiadomości
    > A czy nie tym m.in. różnią się "praca" i "służba"?
    > Przy normalnym stosunku pracy to chyba jednak nie tak powinno wyglądać? W
    > każdym razie nie jako reguła.

    mój kolega jest kierowcą prezesa i ma w umowie dokładnie napisane że
    ma być do dyspozycji w każdej chwili !
    oczywiscie pobiera odpowiednie wynagrodzenie !

    Nikon