  • Data: 2012-04-20 15:02:10
    Temat: Czy to skuteczne wezwanie?
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o podpowiedź, gdzie, w czym mogę znaleźć potwierdzenie bądź
    zaprzeczenie skuteczności wezwania w takiej sytuacji:

    Czy _ustne_ wezwanie do usunięcia np. kontenera na śmieci z prywatnej
    posesji za pośrednictwem osoby trzeciej (fizycznej, obcej) np.
    ogrodnika koszącego trawę u właściciela, jest skuteczne?

    Przykład 1: "Przekaż pan właścicielowi,że ma mi stąd zabrać ten
    kontener"
    Przykład 2: "Niech pan przekaże właścicielowi,że jak nie zabierze z
    mojego chodnika tego kawałka pergoli, to mu sam ją zdemontuję" po czym
    to demontuje iżąda pokrycia kosztów od właściciela
    Przykład 3: "Niech pan powie właścicielowi, bo ja z nim nie gadam,że
    ma rozebrać z przed mojego garażu kawałek płotu,bo sam to zrobię."
    Doręczenie przez pocztę dorosłemu domownikowi listu poleconego akurat
    nie ilustruje mojego dylematu..

    Uważam,że nie, ale w stosownych kodeksach nie doszukałem sie takiej
    sytuacji