  • Data: 2007-03-15 13:05:56
    Temat: Czy to jest spam?
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem maila o tytule: "Pytanie o zgode na przesylanie informacji
    marketingowych".

    W treści:
    Jeżeli nie życzą sobie Państwo otrzymywać od nas informacji pocztą
    elektroniczną prosimy o kontakt e-mailowy, w celu usunięcia Państwa adresu z
    naszej bazy danych. Poniższa oferta nie stanowi oferty handlowej, ma
    charakter poglądowy.

    W związku z art. 10.pkt 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z
    dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204), sankcjonującym
    tryb przesyłania informacji pocztą elektroniczną zwracam się do Państwa z
    uprzejmą prośbą o wyrażenie zgody na przesyłanie bezpłatnego newslettera
    Directus, zawierającego aktualne informacje marketingowe.
    Portal komunikacji marketingowej www.directus.pl chce zaoferować Państwu
    całkowicie bezpłatnie swoje zasoby, a między innymi:
    itd.

    Czy to jest spam?
    Wg. prawa, "Przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej do
    oznaczonego odbiorcy drogą mailową jest zakazane".
    No, ale jeśli ja się u nich nie zapisywałem, to nie chcę dostawać takich
    maili.
    Czy takie coś jest zabronione?