  • 101. Data: 2012-03-14 12:57:59
    Temat: Re: Czy takie praktyki sa legalne?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-14, MarlonB <z...@w...kon> wrote:

    [...]

    > Nie masz mi wierzyć, masz sam to sprawdzić!

    No więc spradziłem. Twoje argumenty są nieprawdziwe.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 102. Data: 2012-03-14 13:18:31
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    > MarlonB napisa?(a):

    > Ciekawi mnie kto w Tym Twoim Kapitalizmie (dalej bede uzywal skrotu TTK)
    > zarzadza pieniedzmi bo jesli i srodki platnicze uwolnimy od wszelkich
    > regulacji to na tym rynku TTK zrobi sie lepiej niz wesolo ;P

    Kapitalizm jest jeden, ogólny. http://pl.wikipedia.org/wiki/Kapitalizm

    Skąd się wziął temat o środkach płatniczych? Może jakeś odniesienie do tego
    co napisałem najpierw? Cokolwiek? Nie?
    Bo ciekawy to ty se możesz być, ale dyskusja, to obustronna być powinna. A o
    czym ja mam z toba? Nic ciekawego nie napisałeś.

    M.

  • 103. Data: 2012-03-14 13:21:56
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    > On 2012-03-14, MarlonB <z...@w...kon> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Uściślimy: mówisz o swoim wyobrażeniu czegoś co nazywasz kapitalizm.

    Nie. Trzymam się definicji. A ty nie.

    M.

  • 104. Data: 2012-03-14 13:24:47
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    > MarlonB napisa?(a):

    > Taka odpowiedz oznacza, ze Ty takze nie rozumiesz tego o czym piszesz ;)

    Na razie nie udowodniłeś czy jest większy sens z tobą dyskutować. Napisz coś
    mądręgo, poprzyj jakimś cytatem, może się odniosę. Na razie nic nie
    napisałeś co by mnie choć trochę zmotywowało. Tobie sie nie chcę, to mnie
    też.

    M.

  • 105. Data: 2012-03-14 13:24:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-14, MarlonB <z...@w...kon> wrote:

    [...]

    > Nie. Trzymam się definicji. A ty nie.

    Mhm. Z wikipedii. :))))

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 106. Data: 2012-03-14 13:25:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-14, MarlonB <z...@w...kon> wrote:

    [...]

    > Na razie nie udowodniłeś czy jest większy sens z tobą dyskutować. Napisz coś
    > mądręgo, poprzyj jakimś cytatem, może się odniosę.

    Może? Łaskawco! :D

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 107. Data: 2012-03-14 13:25:45
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    > On 2012-03-14, MarlonB <z...@w...kon> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Mhm. Z wikipedii. :))))

    Daj inną, pośmiejemy się razem. Ty nie dałeś żadnej.

    M.

  • 108. Data: 2012-03-14 13:34:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-14, MarlonB <z...@w...kon> wrote:

    [...]

    > Daj inną, pośmiejemy się razem.

    A imię Twoje legion że o sobie mówisz w liczbie mnogiej?

    > Ty nie dałeś żadnej.

    Sam se poszukaj. :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 109. Data: 2012-03-14 13:49:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.03.2012 13:40, MarlonB pisze:

    > To nie kapitalizm, tylko korporacjonizm.

    Który jest wynikiem czego, komunizmu? ;->

  • 110. Data: 2012-03-14 13:50:12
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    > On 2012-03-14, MarlonB <z...@w...kon> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A imię Twoje legion że o sobie mówisz w liczbie mnogiej?

    > Sam se poszukaj. :>
    Nie ma innych. Udowodnij, że jest inaczej - sprawdzam.

    Napisałem ci, że mam w chacie książkę na temat, który niby chciałeś. Nawet
    nie spytałeś o tytuł. Gówno wiesz i gówne chcesz wiedzieć. Tacy jak ty
    niczego sie nigdy nie nauczą, bo nie chcą. Zawsze będą dymani, przez innych,
    którym się chce. Może do tego potrzebne ci są regulację? Co by "wyrównać
    szanse" :DDDD

    M.