  • 11. Data: 2007-10-12 18:35:14
    Temat: Re: Czy taka umowa jest wazna?
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 18:34:44 +0200, Johnson napisał(a):

    > Nie może tak być bo
    > z regulaminu wynika coś innego, co wyklucza udzielenie pełnomocnictwa do
    > zawierania tej umowy innym osobom. By udzielić pełnomocnictwa komuś
    > innemu trzeba by najpierw zmienić regulamin.

    E, no chyba taka treść regulaminu nie wyklucza możliwości udzielenia
    pełnomocnictwa? Chyba nadinterpretacja.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 12. Data: 2007-10-12 19:56:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > E, no chyba taka treść regulaminu nie wyklucza możliwości udzielenia
    > pełnomocnictwa? Chyba nadinterpretacja.

    Skoro twierdzisz że to nadinterpretacja, to jaki sens ma taki zapis? W
    jakim innym wypadku ma on sens? Załóżmy że zapis ten jest celowy czyli
    czemuś ma służyć. Czyli czemu?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 13. Data: 2007-10-12 20:12:50
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Skoro twierdzisz że to nadinterpretacja, to jaki sens ma taki zapis? W
    > jakim innym wypadku ma on sens? Załóżmy że zapis ten jest celowy czyli
    > czemuś ma służyć. Czyli czemu?

    Ale tutaj Olgierd akurat ma rację. W regulaminie są wymienione osoby
    X oraz Y (które zapewne mogą udzielać dalszych pełnomocnitw).

    Chodzi o to, żeby umowy nie mogła podpisać np. sprzątaczka
    w firmie AAA, pani Krysia.

    Piotr

  • 14. Data: 2007-10-12 20:18:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 21:56:33 +0200, Johnson napisał(a):

    > Skoro twierdzisz że to nadinterpretacja, to jaki sens ma taki zapis? W
    > jakim innym wypadku ma on sens? Załóżmy że zapis ten jest celowy czyli
    > czemuś ma służyć. Czyli czemu?

    Np. temu, żeby umowy nie mógł zawrzeć żaden z pracowników poza kilkoma
    którzy mają pełnomocnictwa.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2007-10-12 20:22:09
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    > Skoro twierdzisz że to nadinterpretacja, to jaki sens ma taki zapis? W
    > jakim innym wypadku ma on sens? Załóżmy że zapis ten jest celowy czyli
    > czemuś ma służyć. Czyli czemu?

    Pewnie niczemu nie miał służyć, w regulaminie napisali swoje, a życie
    swoje.
    Zwróć uwagę, że o tym kto może udzielić pełnomocnictwa i komu mówi kc,
    regulaminem nie sposób tego ograniczyć.

  • 16. Data: 2007-10-12 20:58:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PiotRek pisze:

    > Ale tutaj Olgierd akurat ma rację. W regulaminie są wymienione osoby
    > X oraz Y (które zapewne mogą udzielać dalszych pełnomocnitw).

    Moga gdy jest to wyraźnie napisane.

    > Chodzi o to, żeby umowy nie mogła podpisać np. sprzątaczka
    > w firmie AAA, pani Krysia.

    To już sprzątaczce nie mogą udzielić pełnomocnictwa ?

  • 17. Data: 2007-10-12 20:59:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scream pisze:

    > Np. temu, żeby umowy nie mógł zawrzeć żaden z pracowników poza kilkoma
    > którzy mają pełnomocnictwa.

    To przecież ja tak twierdze ...
    Osoby które mają pełnomocnictwa do tej konkretnej umowy są określone w
    regulaminie.

  • 18. Data: 2007-10-12 21:01:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Zwróć uwagę, że o tym kto może udzielić pełnomocnictwa i komu mówi kc,
    > regulaminem nie sposób tego ograniczyć.

    Czemu uważasz że nie mogę sam siebie ograniczyć? I na przykład
    stwierdzić że konkretne umowy w moim imieniu może zawrzeć tylko ten
    konkretny pełnomocnik? Gdzie jest taki zakaz mojego działania?

  • 19. Data: 2007-10-12 21:07:19
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Moga gdy jest to wyraźnie napisane.

    IMHO nie musi to być wyrażnie napisane.

    > To już sprzątaczce nie mogą udzielić pełnomocnictwa ?

    Czepiasz się. :)

    Piotr

  • 20. Data: 2007-10-12 21:15:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PiotRek pisze:

    > IMHO nie musi to być wyrażnie napisane.

    Twoje zdanie jest nieistotne. Art. 106 kc.