  • 21. Data: 2009-09-26 21:51:38
    Temat: Re: Czy spamem jest...
    Od: "ZaX" <z...@c...onet.pl>

    > Tak smyku, tak... a teraz wytrzyj nosek, siusiu i spatulki.

    Tak sobie zajrzałem na tego Twojego bloga (dla zainteresowanych: chodzi o bloga,
    którego prowadzi Olgierd Rudak - syn Tadeusza i Lucyny - tel. 0-502 333 865,
    e-mail: o...@r...org ) - i wiesz co? Ty faktycznie jesteś pojeb. :D

    Widać nawet na zdjęciu.

  • 22. Data: 2009-09-26 21:58:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ZaX wrote:

    > On nie może "określić" - bo musiałby wysłać do mnie najpierw niechcianą
    > przesyłkę z niechcianym zapytaniem.

    Niekoniecznie. Ty możesz okreslić, że chcesz niechciane przesyłki z
    niechcianym zapytaniem. Byleby nie bezpośrednio do niego.

    > W gazecie znalazłem jego anons (albo w Internecie jego stronę) z uwagą: "w/s
    > biznesowych kontaktować się z sekretariatem, mailem lub telefonicznie)". No więc
    > się skonktaktowałem mailem, bo mi tak było wygodniej.

    No juz nie do końca jest niechciana, tudzież niezamówiona.

    > niechciany?
    >
    > Ale jej zająłem czas przecież.

    No i dobrze, dzieki temu inni sie nie dodzwonili i nie trzeba
    czytac/sluchac całego innego spamu.

  • 23. Data: 2009-09-26 21:59:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ZaX wrote:

> [...]
    > którego prowadzi Olgierd Rudak - syn Tadeusza i Lucyny - tel. 0-502 333 865,

    Aleś się zesiusił z radości.

  • 24. Data: 2009-09-26 22:09:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ZaX pisze:

    > Znaczy: o to, żeby dwa małe podmioty gospodarcze nie mogły robić interesów, w
    > obawie że jeden drugiego oskarży o spam? Bo tylko naprawdę duże firmy stać na
    > regularne zamieszczanie ogłoszeń?

    O'RLY?

    Dziwne... Nie jestem duży, nie jestem nawet firmą a raz czy dwa
    wykupiłem ogłoszenie w prasie.

    > Czyli w sumie chodzi o wykończenie drobnej przedsiębiorczości - i "o nic
    > innego"?

    Tak, oczywiście, a krasnoludki szczają ci do twojego ciepłego mleczka...

    Teraz lepiej uciekaj, bo wiesz za dużo i oddział likwidatorów właśnie
    wyruszył po ciebie.

  • 25. Data: 2009-09-27 07:32:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    ZaX pisze:
    > W gazecie znalazłem jego anons (albo w Internecie jego stronę) z uwagą: "w/s
    > biznesowych kontaktować się z sekretariatem, mailem lub telefonicznie)". No więc
    > się skonktaktowałem mailem, bo mi tak było wygodniej.

    Ja mam napisane:

    Nie jesteśmy zainteresowani kontaktem ze sprzedawcami. To my zajmujemy
    się sprzedażą usług i towarów!

    a i tak muszę się odganiać od wszelkiej maści akwizytorów. Jeszcze
    mejlem, to rozumiem. Robią jakąś masówkę i mają w dupie moje niechcenie.
    Ale oni również dzwonią! Pomimo takiego napisu dzwonią i świadomie
    marnują swój czas i swoje pieniądze... Że moje ich nie interesują, to
    rozumiem, ale swoje marnować ze 100% pewnością?

    Niestety spamerzy to najgorsza odmiana garniturków. Mózgu w mózgu mają
    ZERO.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2009-09-27 07:36:00
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 26 Sep 2009 23:51:38 +0200, ZaX napisał(a):

    > Tak sobie zajrzałem na tego Twojego bloga

    Szkoda, że nie zadałeś sobie trudu poczytania -- wiedziałbyś, że lepiej
    nie zadzierać.

    Bluzg bym Ci wybaczył, ale za to, że wrzuciłeś mój listel spamerom na
    pożarcie -- masz przewalone.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 27. Data: 2009-09-27 09:01:48
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    Piszą, że moje wypowiedzi grupowe są spamem...
    a ja po prostu pytam bo nie wiem

  • 28. Data: 2009-09-27 20:05:53
    Od: "adam" <a...@w...pl>

    To może wszyscy się zbierzemy na "ustawkę"? :):):) i zobaczymy co tu jest
    spamem :)

    A tak już bardziej serio to muszę zapytać jeszcze raz ;) Tym razem
    konkretniej:
    Chodzi mi o USTAWĘ i czy może coś grozić za wysyłanie masowo przesyłek z
    linkiem do strony, która służy pomocą (zrzesza wspomnianych miłośników
    książek), a na stronie nie ma żadnej reklamy i nie jest ona komercyjna?

  • 29. Data: 2009-09-27 20:15:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    adam wrote:
> [...]
    > linkiem do strony, która służy pomocą (zrzesza wspomnianych miłośników
    > książek), a na stronie nie ma żadnej reklamy i nie jest ona komercyjna?

    2 lata

  • 30. Data: 2009-09-28 10:00:10
    Od: "adam" <a...@w...pl>

    > 2 lata

    :):):) ciekawe ilu siedzi za taki spam :):):)