  • Data: 2006-07-18 19:17:08
    Temat: Czy program jest wlasnoscia firmy?
    Od: seba <s...@w...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Sprawa wygląda następująco:
    Zatrudniony jestem w firmie A. W firmie B pracuję w ramach outsourcingu. Do
    tego stopnia, że w siedzibie firmy A nigdy nie byłem, w firmie B mam szefa,
    jestem powiązany w setce procesów itp.
    W firmie B przydzielono mnie do pewnej roboty. Napisałem program, który
    mocno usprawnił tą robotę. Szefostwo w B nawet nie wiedziało, że coś
    takiego da się zrobić, wszystko było moją inicjatywą i wykraczało poza
    rzeczy do których zostałem 'wynajęty'.
    Pytanie: czy odchodząc z B mogę bez problemów zabrać mój program lub żądać
    za niego zapłaty? Z firmą B nie wiąże mnie absolutnie żadna umowa.
    Z góry dzięki za odpowiedź.