  • 21. Data: 2005-08-26 16:57:03
    Temat: Re: Czy pracodawca musi zapewnic miejsce parkingowe?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:den81f$186$3@opal.futuro.pl...

    > Z tym że to chyba dotyczy tylko nowo budowanych budynków? Bo inaczej
    > wszystkie spółdzielnie z lat 80-tych powinny permanentnie w sądach
    > siedzieć za to, że naród zrobił się 'dziany' i nakupił sobie
    > kilkadziesiąt razy więcej samochodów, niż wtedy była norma ;)
    > Pojedź sobie kiedyś np. na warszawskie Jelonki i obejrzyj tę plagę
    > stojących wszędzie samochodów....

    To tyczy wszystkich budynków, a jedynie z czegoś tam (nie chce mi się
    szukać) wynika, że w odniesieniu do budynków, które powstały wcześniej
    skoro spełniały stare warunki, to przyjmuje się że spełniają nowe. Tak
    wiec gdyby tego parkingu nie było, to by nikt ich do zbudowania nie
    zmusił. Ale zlikwidować nie wolno.

  • 22. Data: 2005-08-26 16:59:21
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Paweł"

    > Jeśli dobrze rozumiem, to rozporządzenie to mówi jedynie o warunkach
    > technicznych. Nie mówi o tym, że owe miejsca parkingowe muszą być ZA
    > DARMO?
    > Zakład może więc bezkarnie udostępnić te same miejsca co do tej pory
    > za
    > opłatą?

    moze za oplatą - moj pracodawca tak robi, tyle ze oplata jest
    symboliczna bo 100 zl/rok
    Niektorzy uważają, że to jednak za duzo i parkują na zewnątrz
    *** blad ***

  • 23. Data: 2005-08-31 11:51:30
    Od: PrzemekB <p...@p...com>

    Fri, 26 Aug 2005 14:52:10 +0200, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik
    napisał(a):

    > Trzeba by było zajrzeć do miejscowego planu zagospodarowania terenu,
    > tym nie mniej nie podejrzewam, by pominięto w nim konieczność
    > parkowania kilkuset pojazdów.

    No to zamykamy centra wielu miast w Polsce.
    Wiesz ilu turystów przyjeżdża dziennie do Gdańska? Na Głównym Mieście nie
    tylko nie można parkować, ale w dużej części nawet wjeżdżać. I co z tego?

    --
    Pozdr.

    Przemek

  • 24. Data: 2005-08-31 17:30:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PrzemekB" <p...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    Mieście nie
    > tylko nie można parkować, ale w dużej części nawet wjeżdżać. I co z

    Nic. W czasie, gdy budowano Gdańska Starówkę obowiązywały inne
    przepisy. Każde kolejne prawo budowlane w przepisach wprowadzających
    sankcjonuje już istniejące budowle. po prostu obecnie byś starówki nie
    wybudował w ten sposób zgodnie z prawem.