  • From: "Jacek23" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy policja przyjedzie?
    Date: Tue, 27 Sep 2005 19:39:36 +0200

    Witam
    Problem taki, mam z moja dziewczyna jechac odebrac od znajomego jej
    pieniadze, ktora mu kiedys pozyczyla,problem taki ze kiedys byly grozby ze
    strony oddajacego itp......teraz nagle okazuje sie ze ma ale chce zeby ona
    przyjechala do niego aprzedtem dala znac ze jedzie, dziewczyna podejrzewa ze
    moze jej cos grozic.
    Oczywiscie pojade z nia ale jak by co to sam nie dam rady.
    Chcemy zrobyc tak ze dam znac mojemu znajomemu ze w takiej sprawie jedziemy
    , i ze jak sie nie odezwiemy za okreslony czas to on by zadzwonil na policje
    i powiedzial co i jak podajac nasze dane oczywiscie i adres gdzie jestesmy,
    i ze cos nam grozi.
    Czy policja zareaguje tak jak powinna to znaczy czy patrol zostanie wyslany
    pod adres?
    Jak myslicie?
    Pozdraiwam
    ps. pilne.