  • Data: 2005-09-28 06:11:22
    Temat: Re: Czy policja przyjedzie?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Robert Tomasik [Wed, 28 Sep 2005 01:04:24 +0200]:

    > Na spotkanie przede wszystkim zabrał bym dyktafon. [...]

    I zaprosic kogos z kamera, bo moze przy okazji wyjdzie calkiem
    ladny film kryminalno-szpiegowski ;)

    Nie rozumiem takiego dzialania. Jesli podejrzewam, ze ktos chce
    dac mi w leb, to nie ide sie z nim spotykac i tyle. Przeciez z
    gory wiadomo, ze jesli faktycznie bedzie chcial mi tam zrobic
    krzywde, to zrobi ja niezaleznie od podchodow i krecacych sie po
    okolicy patroli i kolegow. Do walniecia czyms ciezkim w glowe
    starczy pare sekund. Do machniecia pare razy zyletka tez. I do
    paru innych czynnosci rowniez.

    I co mi kurde z tego, ze goscia potem zwina i zamkna, skoro ja
    i tak laduje ze wstrzasem mozgu, pocieta twarza, polamanymi
    koscmi czy cholera wie jakimi tam jeszcze przyjemnosciami?

    Paranoja jak dla mnie w ogole sie zastanawiac nad spotkaniem.

    Kira