  • Data: 2005-06-24 21:15:45
    Temat: Czy policja może ukarać ?
    Od: "Krzysiek" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mieszkam w bloku i mam nieznośnego sąsiada, który notorycznie parkuje samochód
    na namalowanej na jezdni kopercie centralnie przy wejściu do klatki. Ja jestem
    młody i nie mam problemu żeby przeskoczyć obok tego samochodu ale już moja
    niepełnosprawna, poruszająca się na wózku sąsiadka tego nie zrobi.. A co gdy
    będzie musiała podjechać karetka, i tak dalej...
    Pytanie: czy jest jakiś przepis zakazujący parkowania w tym miejscu/na takiej
    kopercie? Czy policja bądź straż miejska może ukarać właściciela mandatem?

    Tylko proszę nie piszcie bzdur typu porysuj, przebij, a tym bardziej "olej go"
    bo jest to naprawdę problem dla grona niepełnosprawnych czy matek z wózkami.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek