  • 11. Data: 2004-04-01 23:49:05
    Temat: Re: Czy policja ma prawo...
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Dariusz Jaworski napisał:
    > Nie rozumiem gdzie Ty w tym (co opisałeś) widzisz coś poniżającego.

    O proszę! A nie mówiłem, że zaraz znajdzie się prawy obywatel, który
    zdziwi się, że nie zajrzeli im do dupy bo on sam by dał sobie zajrzeć?
    Oczywiście, żeby Ci dzielni policjanci szukający dragów i skradzionych
    telefonów - zawsze to właśnie komuś w pobliżu przecież ukradną - mogli
    przekonać się, że on jest prawym obywatelem i nie nosi w dupie
    kradzionego telefonu ani dragów?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 12. Data: 2004-04-02 06:45:12
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości news:c4i9h6$s9h$1@news.onet.pl...

    > Buacha cha cha cha !!!!!!!!
    > Kolejny, który do tej pory nie zauważył, że żyje w państwie policyjnym
    > z wszelkimi tego konsekwencjami?
    > Mogli im nawet w dupy pozaglądać a gawiedź prawych obywateli jeszcze by
    > przyklasnęła.

    Oczywiscie ze o tym wiem. To bylo chyba raczej pytanie retoryczne. Wiem, ze
    policja w Polsce jest bezkarna i moze zabic w bialy dzien na ulicy a nikt
    nic nie zrobi.

  • 13. Data: 2004-04-02 07:43:26
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    N...@...pl news:c4j260$8a6$1@absinth.dialog.net.pl

    > Oczywiscie ze o tym wiem. To bylo chyba raczej pytanie retoryczne.
    > Wiem, ze policja w Polsce jest bezkarna i moze zabic w bialy dzien na
    > ulicy a nikt nic nie zrobi.

    Masz racje, o wlasnie pare godzin temu zabili kilkadziesiat osob na moim
    osiedlu. Ale pewnie nawet w Wiadomosciach nikt o tym nie wspomni.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2004-04-02 08:31:52
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" napisał w wiadomości

    > Masz racje, o wlasnie pare godzin temu zabili kilkadziesiat osob na moim
    > osiedlu. Ale pewnie nawet w Wiadomosciach nikt o tym nie wspomni.

    Ja pamietam, jak zabijali. W Lubinie w 1981 roku - prawie pod oknami mojej
    szkoly, na weglu wczesniej i pozniej.. Oczywiscie to nie byla policja tylko
    milicja, ale policja wcale nie ma pod tym wzgledem gorzej. Pamietam,. jak po
    pijanemu gliniarz przejechal kobiete w moim miescie, pamietam kilka innych
    rzeczy. Ale nie pamietam, zeby kiedykolwiek ktorys zostal za to ukarany,
    wiec zajmij sie swoim PovRayem, i daruj sobie te komentarze. :)

  • 15. Data: 2004-04-02 10:43:27
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Kalina wrote:

> [...]
    > zbyt leniwy. Jak jednak wykonywali swoją pracę i przy okazji zrewidowali
    > ci syna - koniec świata! nie odpuścisz! Jak jesteś taki mądry to napisz mi
    > proszę w jaki sposób policja miałaby chronić twoją dupę przed mordercami i
    > innymi szujami jak nie miałaby prawa prowadzic czynności sprawdzajacych?
    > Może wystosować apel a złodzieje, gwałciciele i inni potulnie zgłaszaliby
    > się na komendę? Cóż jeszcze? A no tak - policjanci masowo mordujący
    > prawych obywateli. Na to ktoś ci już znakomicie odpowiedział. Co do postu
    > poprzedzającego moją odpowiedź - pomyliły ci się czasy i formacje.

    No moze bys zmienila zdanie gdyby Cie na 30 godzin zapuszkowali bo ktos im
    powiedzial, ze osobapodpisujaca sie "kalina" ukradla im torebke z 1 500 PLN
    w srodku..

    Boguslaw

  • 16. Data: 2004-04-02 10:48:54
    Od: "Kalina" <k...@w...pl>

  • 17. Data: 2004-04-02 11:25:56
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Użytkownik "Kalina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ktoś ci już znakomicie odpowiedział. Co do postu poprzedzającego moją
    > odpowiedź - pomyliły ci się czasy i formacje.

    O.. Kolejny (albo kolejna:) co nie rozumie o co mi chodzi. JA NIE MAM NIC
    PRZECIWKO TEMU< ZEBY SZUKALI.
    CHODZI O METODY!!! M!!E!!!T!!!O!!!D!!!Y!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    O rewizje osobista na srodku miasta na ulicy miedzy gapiami!!!
    Dotarlo?????????????????????????????????????????????
    ??
    O NIEPOKAZYWANIE LEGITYMACJI TYLKO MACHANIE JAKAS PLASTIKOWO ODZNAKA PRZED
    OCZAMI I TO Z DALA!!!!!!!
    DOTARLO?????????????????????????????????????????????
    ????????????????????????
    ????????????????????????????
    CHCIAL(A) BYS ZEBY CIE KILKU OBCYCH FACETOW DOPADLO NA ULICY I ZACZELO
    OBMACYWAC W SAMYM SRODKU TLUMU GAPIOW?????????????????? A SKAD KURWA SYN
    MIAL WIEDZIEC< CZY TO NIE JACYS ZBOCZENCY ALBO ZLODZIEJE???? A JAK SIE CZUL
    JAK WIDZIAL TLUM GAPIOW PRZYGLADALACY SIE JAK MU LAPY PCHAJA W
    SPODNIE????????????????

    Widze, ze ta lista ma z prawem tyle samo wspolnego co polskie sady. Czyli
    nic. Spadam stad. Chcialem sie dowiedzeic o istnienie jednego przepisu, a
    spotkalem sie tylko z zarzutami jakichs nawiedzonych oszolomow.

  • 18. Data: 2004-04-02 11:40:23
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

> [...]
    > kolega ulica, i zostal zaczepiony przez patrol policji. Syn ma skonczone
    16
    > lat. Z rozmow policjantow syn wywnioskowal, ze komus w okolicy skradziono
    > telefon komorkowy. Policjanci najpierw spisali dane syna i jego kolegi a
    > pozniej zrobili im szczegolowe przesluchanie (na ulicy midzy ludzmi) na
    > temat tego, gdzie byli o konkretnych godzinach itp.
    > Po kilku minutach zaczepilo ich kilku tajniakow. Pokazali im tylko odznaki
    > policji, i na ulicy, miedzy ludzmi zrobili im szczegolowa rewizje.
    Doslownie
    > do tego stopnia, ze zagladali im w skarpetki. Pytali o narkotyki, o szkole
    > itp.
    > Oczywiscie syn na pewno nie bral udzialu w zadnej kradziezy (w tym czasie
    > zreszta byl w szkole).
    > Chcial bym sie dowiedziec, czy policjanci (takze ci tajniacy) maja prawo
    tak
    > postepowac. Czy maja prawo przesluchiwac i rewidowac nieletniego bez
    > obecnosci rodzicow, i czy maja prawo na ulicy miedzy ludzmi robic takie
    > szczegolowe rewizje.
    > A jesli nie... Gdzie udezyc, zeby juz wiecej nie byli policjantami.

    Opisz wszystko ze szczegolami i zloz skarge do komendanta miejskiego policji
    (czy syn zanotowal dane policjantow, numer odznaki ?) Policja ma
    uprawnienia wynikajace z ustawy o policji (znajdz w sieci), ale wszystkie
    jej dzialania (jak kazdego innego organu) nie moga naruszac godnosci
    obywatela. Sadzac z tego, co piszesz, w tym przypadku naruszono godnosc
    Twojego syna.

    Nie znam wszystkich okolicznosci, wiec nie potrafie ocenic, czy przeszukanie
    bylo zasadne itp. W przypadkach "nie cierpiacych zwloki" policja moze duzo,
    pytanie co to jest ten "przypadek nie cierpiacy zwloki"...

    Kopie skargi mozesz przeslac mailem do lokalnej redakcji gazety czy radia.
    Nie wysylaj do wszystkich mediow, bo to faktycznie byloby pieniactwo -
    policjanci w koncu nie popelnili przestepstwa...

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 19. Data: 2004-04-02 11:45:10
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Kalina wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > PLN
    >>
    > Może i bym zmieniła. Jedno jest pewne: oskarżenie trzeba jeszcze poprzeć
    > dowodami. W polskim prawie obowiązuje zasada domniemania niewinności, więc
    > raczej można się spodziewać wypuszczenia bandyty niz zapuszkowania
    > niewinnego. Oczywiście dopuszczam i taką możliwość. Poza tym jeszcze się
    > nie spotkałam z przypadkiem, by wzięto na dołek kogoś kto ma czystą
    > kartotekę i nic przy nim nie znaleziono. Dlatego też powatpiewam, że
    > zostałabym zapuszkowana na podstawie pomówienia.

> [...]

    No akurat dzis prasa pisze o pewnym czlowieku ktory sobie szedl ulica..
    i UOP go aresztowal by prokurator mogl go przesluchac raz jeszcze...

    A przez to nie podpisal kontraktu na dostawe ropy dla Orlenu...
    a podpisal ja za to ktos inny...

    Boguslaw

  • 20. Data: 2004-04-02 11:56:25
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Prefix napisał:
    > Opisz wszystko ze szczegolami i zloz skarge do komendanta miejskiego policji
    > (czy syn zanotowal dane policjantow, numer odznaki ?) Policja ma

    Buacha cha cha cha cha cha !!!!!!

    A następnym razem w kieszeni jego syna znajdą narkotyki i nikt nie
    będzie wnikał, że wcześniej odlepiły się od przeszukującej kieszeń dłoni...

    > Kopie skargi mozesz przeslac mailem do lokalnej redakcji gazety czy radia.

    I kogo to wzruszy?
    Policjanci notorycznie biją młodzież tak na ulicach jak i na
    komisariatach a widziałeś jakieś interwencje w mediach?

    Zaiste! Dlaczego ludzie nie wiedzą w jakim kraju żyją !?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek