  • 21. Data: 2006-09-15 13:18:36
    Temat: Re: Czy opcja "Kup Teraz" w Allegro jest równoznaczna z umowa pomiędzy kupujacym a sprzedającym ?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:eee8g3$rjv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Lepiej już nic nie pisz, bo coraz bardziej się pogrążasz.

    tia
    wiec wedlug ciebie, mozna sobie tak bezkarnie wycofac sie z umowy ustnej
    czy takiej transakcji allegro i nieponiesie sie z tego tytulu zadnej
    "kary"?

  • 22. Data: 2006-09-15 13:22:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen napisał(a):

    > tia
    > wiec wedlug ciebie, mozna sobie tak bezkarnie wycofac sie z umowy ustnej
    > czy takiej transakcji allegro i nieponiesie sie z tego tytulu zadnej
    > "kary"?

    Ja twierdze że w _zasadzie_ z umowy ustnej nie można się wycofać
    "karnie" czy "bezkarnie"

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 23. Data: 2006-09-15 13:24:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ja twierdze że w _zasadzie_ z umowy ustnej nie można się wycofać
    > "karnie" czy "bezkarnie"

    a w _zasadzie_ kto cie do tego zmusi, w sensie do niewycofania sie?

  • 24. Data: 2006-09-15 13:31:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen napisał(a):

    > a w _zasadzie_ kto cie do tego zmusi, w sensie do niewycofania sie?

    Sąd.

  • 25. Data: 2006-09-15 13:49:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Sąd.

    nie ma takiej mozliwosci ;)
    sad cie jedynie moze ukarac, ale nikt i nic nie zmusi cie do zrobienia
    czegos wbrew swojej woli, oczywiscie wszystko zalezy od samozaparcia
    deliwkenta

  • 26. Data: 2006-09-15 14:04:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen napisał(a):

    > nie ma takiej mozliwosci ;)
    > sad cie jedynie moze ukarac, ale nikt i nic nie zmusi cie do zrobienia
    > czegos wbrew swojej woli, oczywiscie wszystko zalezy od samozaparcia
    > deliwkenta

    Tak ci się tylko wydaje. Ale szkoda gadać z kimś kto nie ma o tym
    żadnego pojęcia.